Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
Hoewel ik, ondanks dat ik nu een eigen heb, ook nog steeds hetzelfde paardje bij rijd. Nu al ruim 2,5 jaar. Maar ook hier nog geen nieuwe match gevonden met mijn paardje. Geef ook wel eerlijk toe dat ik redelijk veeleisend ben, maar hier staat uiteindelijk wel veel vrijheid tegenover. Reden dat ik iemand zoek is vooral straks met vakantie e.d., dat iemand die hij kent kan bijspringen.
.
qua tijd iets minder handig.... maar ach.... Weer iemand inwerken en elke keer dat aanpassen en alles... Dat schiet nu ook niet op
Laat hem maar lekker in de wei staan, 3-4x in de week wat doen... Of het nu longeren, rijden, wandelen of kinderponyritjes is... Boeiend... Hij krijgt zijn aandacht wel en hij is happy
Daar gaat het om...
.
.
. ZoZenn schreef:Gelukkig denkt niet iedereen zoals jullie, aangezien ik wel een pony voor 1/2x in de week zoek.
3/4x in de week werken is toch ook genoeg, Lianne? Kun je zelf lekker genieten van je pony.
Leuk Pacific! Hoop voor je dat het wat wordt.
meisje bleek toch wat anders te zoeken dan dat ik in gedachte heb.
Bij mij ligt het ook aan mij, van mij krijgt ie nog wel eens zijn zin, ga je 1x per week, dan zal ie dus elke keer testen
(Zo stom is ie dan ook...) Dus dat is ook de reden...
(maar dan hooguit 5 dagen rijden, dat vind ik meer dan genoeg voor hem
)
(Persoonlijk denk ik dan: ga lekker op een manege rijden :S Maar ik ben nu ook negatief over verzorgsters
dus niet te veel er op letten :p )