Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anora schreef:Meliaforever schreef:Wtf zit jij in jezelf te banketstaaf dan![]()
Wie zegt dat ik Iris bedoel? Heb je bewijs? Neee!![]()
Ik zeg alleen neurd is afgekeurd der staat geen naam bij
En beter een loser dan een neurd!![]()
Jep, je melde je (op msn) aan met: 'Iris is een neuurdd!'
Oh nee, dat is niet bewezen, ik heb geen prt scr gedaan, sorry!
__Artje__ schreef:Doe verstandig eet een Appel
_Marinke_ schreef:Zegt me zo niksstaan er veel (erg) grote huizen in die buurt? of valt het wel mee.. en wat versta jij onder groot?
Anora schreef:Tuurlijk mag je zeggen wat je wil Marjo, doe ik toch ook
Ik maak er toch verder ook geen probleem van.
(dat je mij nu even zielig noemt, daar kan ik wel een probleem van maken als ik dat wil.)
Meliaforever schreef:Anora schreef:Tuurlijk mag je zeggen wat je wil Marjo, doe ik toch ook
(dat je mij nu even zielig noemt, daar kan ik wel een probleem van maken als ik dat wil.)
wat boeit mij dat nou,
En wil je der aub niet mee bemoeien!?,
Want het is tussen mij en Ier
Sylleke schreef:Mensen willen jullie aub ophouden? De hoeveelste keer is dat al? 100? 101?
Dank u!
Meliaforever schreef:Anora schreef:Tuurlijk mag je zeggen wat je wil Marjo, doe ik toch ook
wat boeit mij dat nou,
En wil je der aub niet mee bemoeien!?,
Want het is tussen mij en Ier
Robin__ schreef:Marjo; ga even over op msn of pb...
Felies_xx schreef:__Artje__ schreef:Doe verstandig eet een Appel
hea..die heb ik net op!
Shaar schreef:_Marinke_ schreef:Zegt me zo niksstaan er veel (erg) grote huizen in die buurt? of valt het wel mee.. en wat versta jij onder groot?
Volgens mij staan er in die straat wel veel grote huizen ja... Maarja ben er pas 2x geweest
En wat is groot... Ik vind het enorm, badkamer, biljartkamer, relaxruimte, sauna en nog meer oliebol beneden, grote woonkamer, serre, jaccuzi en boven ook weer mega veel kamers
Maar goed, vergeleken bij mijn huis is alles groot