Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pacific schreef:Ik ben nu ook op zoek naar een verzorgster. Of in ieder geval in eerste instantie naar iemand die mij kan helpen met het beleren van mijn Shetlander voor de kar. Ik doel dan niet op een instructeur, maar gewoon hulp voor bij het aanleren van bijvoorbeeld lange lijnen, dat ik een extra iemand heb die er naast kan lopen. Kennis van mennen heb ik dan ook niet als vereiste staan.
Krijg helaas weinig reactiezijn er hier mensen die mijn advertentie (zie onderschrift) eventjes willen lezen en kunnen zeggen wat ik er aan kan verandereen om misschien meer mensen te trekken?
sneeuwpop schreef:Pacific schreef:Ik ben nu ook op zoek naar een verzorgster. Of in ieder geval in eerste instantie naar iemand die mij kan helpen met het beleren van mijn Shetlander voor de kar. Ik doel dan niet op een instructeur, maar gewoon hulp voor bij het aanleren van bijvoorbeeld lange lijnen, dat ik een extra iemand heb die er naast kan lopen. Kennis van mennen heb ik dan ook niet als vereiste staan.
Krijg helaas weinig reactiezijn er hier mensen die mijn advertentie (zie onderschrift) eventjes willen lezen en kunnen zeggen wat ik er aan kan verandereen om misschien meer mensen te trekken?
Hoe groot denk je dat je doelgroep is voor een onbeleerde jonge minishet?
En dan wil je later nog een vergoeding ook.Vind het niet zo gek dat je weinig reacties krijgt.
Anke schreef:Pacific schreef:Ik heb mijn advertentie maar even aangepast dan. De bijdrage is toch bijzaak en te bespreken, als dat mensen weerhoudt om te reageren...
Dat ia overigens geen shet, maar een appaloosa
Lottejulia schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Heb momenteel een onwijs leuke bijrijdster maar ze is zwanger dus dat betekend dat ze ieg een tijdje moet stoppen. Ze heeft dit op tijd aangegeven waardoor ik in november al begonnen ben met zoeken naar een nieuwe (tijdelijke of vaste) bijrijdster.. Alleen om de 1 of andere reden is dit nog steeds niet gelukt. Inmiddels bijna 3 maanden verder gaat mn huidige bijrijdster nog maar 1x per week en begint de tijd wel echt te dringen om een nieuw iemand te vinden.
De enige eisen die ik stel naast genoeg ervaring is dat iemand 18+ is, niet te zwaar en 2-3 doordeweekse dagen kan. Ik vraag een bijdrage van 50 euro pm (al jaren en nog nooit gehoord dat dit te veel is?). Steeds als ik contact met iemand denk te hebben die me leuk lijkt haken ze al af voordat ze langs zijn gekomen omdat ze een ander (gratis) bijrijpaard hebben gevonden of om een andere reden steeds niet af kunnen spreken. Stel ik dan te hoge eisen of is het aanbod bijrijpaarden (ieg hier in Zuid Holland) dan zo groot?
Misschien hebben jullie nog goede tips? Al heb ik het idee dat ik inmiddels alles wel geprobeerd heb..