Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dalijk ook maar naar bedje toe..
Beterschap dan!
Ier schreef:Dat is bij ons niet. 't Is echt een zwembad, maar schuiven doet het gelukkig niet.Gespetter door de bak..
Dan wordt t boem.. ;o
Voor mij maakt t dus niet uit :aa..

wolliewollie schreef:Niet te flauw, daar kun je je tegen aankleden.veel te koud om te rijden nu (sneeuw en nattigheid) bah! maar wel even bij de paardjes geweest om uit te mesten

Alleen die win dgisteren was zo ijzig koud, kon 's avonds de zetel niet meer uit, helemaal stijf en keelpijn, maar nu is het weer over, dus straks naar Bollieknol!
Heb er super zin in.. alleen ik denk niet dat ikg a rijden met dit weer.. er ligt hier nog steeds sneeuw..
ik moet weer op mn irritante zusje passen
vanaaf lkkr naar Thunder toe
heb even niet meer foto's, zit op eeen andere computer snappie
Thunder4ever schreef:Ja kijk maar in mn profielheb even niet meer foto's, zit op eeen andere computer snappie
Met jouw en Verona komt het ook nog wel, met Thunder heb ik ook heeeel lang geoefend!
Thunder4ever schreef:Heb jij nog leuke foto's dat je op V rijdt ?
veronalover schreef:Thunder4ever schreef:Heb jij nog leuke foto's dat je op V rijdt ?
even een ogenblik
(en topics
)
Alleen met afgaan was ze trillerig en druk.. toen ik zei van eerst rustig en dan mag je pas eraf was ze bijna direct rustig 
Maarja..
ze wil rollen..en ik gaf er un trapje en toen ging ze ligge
Met mij derop
Me been lag beetje onder ur..maar snel weggetrokken want ze wou omrollen.. en toen tege der rug met me voete en moest ur optrekke van me instructriese.. schopje tege Nike aan en klein beetje met de teugels en toen stond ze tog maar op
Toen maar afgezadelt en los even rollen. En toen kwam ze heel lief naar me toe
En laterna nog een keer rollen toen ik ur vast had aan ut halstertouw
Met de trailer opgaan ging toen ook weer goed

haha maickell0ver schreef:ben dood
Ze wil meestal rolle na ut rijde,, maar we rede vandaag in un zandbak om ut zo maar te zegge.. en toen d8 Nike.. rollen!
(ofzow
)