Maarja.. ik wil minimaal 3x per week... en zelfstandig... dan ben ik happy met mijn 1-2x per week

Dood laten bloeden door nooit meer tegelijk te kunnen klinkt zo veel fijner op dit moment

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne86 schreef:Dat je iets "tijdelijks" oppakt is iets anders dan iets hebben en door blijven zoeken. Dit is sinds september namelijk al paard nr 3... Ze reed bij ons op stal een paard, eigenaresse wilde er zelf meer mee gaan doen, dus toen ik iemand zocht "Vraag haar maar, want ze kan straks zo veel minder, dus dan kan dat er wel bij"... Binnen paar weken werd er niet meer naar het oude paard omgekeken (alleen nog even af en toe longeren, als dat er al van kwam... (Heel cru hier gezegd, wil ik dat iemand hem longeert, dan kan ik dat ook mijn moeder laten doengeen frustraties dan :p)
Maar ook al rijdt iemand 10 paarden, prima, zolang die van mij maar dan de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Dat is al niet het geval... + Ze kan het niet zelfstandig. Dus als zij gezellig met de andere eigenaresse gaat rijden, mag ik als haar groom komen opdraven om mijn paard op te zadelen en ze uit te zwaaien? :S
3-4x per week, zelfstandig iemand.. Dat was wat ik wilde. Voldoet ze na die maanden nog niet aan, dus exit. Zo simpel moet ik het gewoon kijken... Als ik bij een bedrijf ga werken en ik blijk niet naar behoren te functioneren dan is het ook exitPuur zakelijk bekijken..
Nu gaat het nog een stapje verder. Ze wil hem graag in de andere stal hebben, nu staan we in een containerstal (tijdelijk) en die andere stal, is natuurlijk leuker, meer mensen, meer paarden, gewoon luxer, groter.. Of misschien zelfs terug naar de andere stal... Binnenbak hè?Dus mjah.. Krijg ik een appje "hij is op deze stal zo onrustig, heel de tijd draaien en blabla" :S Naar de staleigenaar gegaan die daar heel de dag rond loopt met zijn vrouw... En hun kids ook de halve dag... Maar hen was niets opgevallen... Als ie helemaal gek staat te draaien zie je dat ook aan de stal. Zelf ook op verschillende tijden geweest... Altijd rustig, als zijn maatje weg gaat misschien even wat drukker... Maar allemaal dingen waardoor ik me thuis druk ga zitten maken terwijl er niets aan de hand is...
(Jaja begin bozer te worden dat het echt niet kanDat scheelt... Wordt het makkelijker hoop ik.. weg met dat onnodige schuldgevoel!)