kat, sterkte vanaaf

moon gefeliciteerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
alleen voor mavo 3 
en mn vriendin die zat naast me, hij ging helemaal banketstaaf verhalen tegen haar houden

) land gereden.. Alleen in galop peerde die m elke keer richting de rand whaha 

Er waren alleen van die pokke-irritante ventjes buiten die denken dat ze stoer zijn...
Hun fietsen zaten door middel van een lang lint aan elkaar vast, dus ze komen zo langs me fietsen en de achterste roept HOI. HOI. HOOOOOOOOOI! Arrghh en dat vind ik zó irritant, dus ik riep vet hard 'houd je bek man, sukkel!' Haha, en toen fietsten ze maar door 
De eigenaresse van Stru heeft heel weinig tijd, en ik kan ook niet vaker dan 3 keer komen per week, dus ze wilde eigenlijk nog iemand voor 2 dagen erbij hebben. Maar aangezien ze al eerder 2 verzorgsters heeft gehad en dat totáál niet werkte met Stru (raakt ze van in de war door de verschillende rijstijlen) wilde ze aan de andere kant géén 2e verzorgster erbij.
We gaan allebei 2x per maand met haar lessen bij de eigenaresse van dit paard ( Krista op bokt ). Tof wijf is dat
,
ik zie jou dat al schreeuwen tegen die ventjes

..
heb zon verstelbare vn casco. mr hij gaat uit zichzelf steeds losser
.. en als ik m goed vast doe krijg ik er koppijn van