Zo heb nou wel weer genoeg 'gezellig' gedaan beneden Vind het hier toch een stuk gezelliger. Ik ga mijn kamer ook maar eens opruimen heb toch niks beters te doen
Nu Angel verkocht is heb ik alleen nog Nuranthe. En die hoef ik maar 1x per week te doen en ik wil juist meer bij paarden zijn. Nou sprak ik net een vriendin en die zegt dat hier in de buurt (1 minuut van mijn huis) een merrie staat die misschien een verzorgster kan gebruiken. Ze is waarschijnlijk niet ingereden, omdat haar eigenaren bang zijn om haar te rijden omdat ze erg druk schijnt te zijn, daarom zijn ze waarschijnlijk gestopt met het inrijden. Het zou natuurlijk mooi zijn als ze iemand zoeken , want dan zou ik iedergeval meer dan 1x per week bij de paarden kunnen zijn . Ze gaat ff informeren of ze iemand zoeken. Ik hoop dat ze iemand kunnen gebruiken ...
Succes Iris . Ik heb het nu al opgegeven om mijn kamer te doen . Ik heb besloten aan mijn verslagen van de Londenreis te werken . Stomme opdrachten voor CKV en Engels...
Ik moet voor CKV iets van 5 verslagen maken over Londen. Voor Engels moet ik 2 verslagen maken over Londen. Moet ook nog een Nederlands boekverslag maken. Moet voor 2 tentamens leren; Maatschappijleer & ANW en ook nog voor een scheikunde toets en moet nog een gesprekje in het Duits maken, omdat ik spreekvaardigheid heb
Ik ben er even snel. Sorry voor het steeds niet bijlezen vandaag maar ik lees straks alles bij. Ben nu bij Mariska en Nike.. Nike der rechterkaak is helemaal dik/opgezet en ze heeft een klein schaafwondje. Ik en ChingYi denken dat er vocht in zit en dat kan je vind ik ook voelen. Verder heeft ze ook in der neus wat vocht/slijm zitten. (Laatst ook helemaal roze neusgaten zonder iets te doen) ChingYi denkt aan droes. Ik ga zo even langs Arnold (is hier ergens in het dorp) en vragen wat hij vind. Ik vind dat de dierenarts moet komen maar hij zal wel zeggen dat hij het nog wil aankijken. (en dan is het misschien wel te laat) Hier in Heel is een dierenarts ergens.. weet alleen niet of hij thuis en waar hij precies woont maar daar kom ik dan wel achter. Daar wil ik dan even langsgaan. *is weer weg.
Ik zit in 4 Havo , maar dit is allemaal voor volgende week. Die 2 tentames zijn voor maandag, boekverslag, scheikunde toets & verslagen Engels zijn voor dinsdag, verslagen CKV zijn voor donderdag en spreekvaardigheid van Duits is voor vrijdag. Dus het valt nog wel mee Heb het drukker gehad .
ben er weerr courage was lief vandaag ^^ onder het poetsen stond hij zelfs bijna stil haha komt ook niet vaak voor, maarja, hij was wel vies !! stal ook trouwens.. maar k mag niet uitmesten wil die altijd zelf doen.. k heb er toch maar even de meeste poep enzo eruit gehaald, en nieuw zaagsel erin, wanteehhh dit doe ik mijn couragetje niet aan haha Het rijden ging ook goed eerst lekker lang ingestapt gewoon zonder iets te doen, gewoon met lange teugel beetje figuurtjes gereden, toen de teugels opgepakt en tempowisselingen gedaan hij luisterde echt goed! draf ook, galop ietsjes minder, maar dat gaat meestal niet zo super maar wel lekker gereden