?mijn katten mogen ook absoluut niet naar buiten, en ze schijnen er geen problemen mee te hebben. in de zomer kunnen ze wel naar buiten, maar in de tuin en aan de lijn.
en ratjes zijn leuk
ik wil een huskyrat 
ik ga kijken marjo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
ik wil een huskyrat 
? of staat die in je profiel
?
_Lonneke schreef:Maar als ik de ratten in bad zet, gewoon in koud water? of lauw ofwat? ik wil ze niet ziek maken
Ik ga het eens even proberen

kun je die trouwens ook in gewoon zaagsel of stro zetten ? die wat ik zag verkochten ze ook al shusky rat maar die waren wit-beige, kan dat ook bij een husky rat ? Rafaela schreef:leuk profiel marjo
ik denk ook dat je beter lauw kan kiezen
Rafaela schreef:ze zijn echt liefkun je die trouwens ook in gewoon zaagsel of stro zetten ? die wat ik zag verkochten ze ook al shusky rat maar die waren wit-beige, kan dat ook bij een husky rat ?

) stinken niet zolang ik ze maar optijd blijf verschonen.

?
vind alleen naakt ratten eng
ik leg voor mijn ratjes altijd boven allerlei dingen nee om in hun huisje (slaaphuisje) te leggen, die beneden staat, zo kunnen ze zich uren bezig houden met het versjouwen van dingen, leuk om te zien, en zo vervelen ze zich niet. 
als ik dan op bed zat en zij aan het rondrennen was op mijn bed. En ik riep 'Biertje, kom is' kwam ze
. Ook had ze op een gegeven moment door dat ze 's ochtends mee mocht ontbijten en ze dan dingen kreeg als bruinbrood stukje kaas e.d. toen was ze altijd om half 8 's ochtends wakker om mee te ontbijten. 
?
moet ik heel diep gaan nadenken