nou als ik naar me stage fiets is vlak bij me stage de weg opgebroken. Dan moet ik over het terrein van de boerderij van de buurman waar alle tegels schots en scheef zitten dat je nou jammer genoeg niet kan zien door de sneeuw Leuk joh, vlak voor de bouwkate van die bouwvakkers die net ff pauze hebben
hahaha, ik had mezelf eigenlijk best wel willen zien vallen Met die lompe grote thermolaarzen eronder op een gammel fietsie met ik weet niet hoeveel slagen in me wielen, whahhaha en dan verder schommelen op dat ding
haai Even nog een vraagje; Zou het kunnen dat Nike vandaag wat stijf was op de linkerhand en daardoor niet zo goed liep? Hoe langer ze aan het bewegen was hoe beter ze ging lopen namelijk.
Whuh?? Had ik net een bericht geplaatst, issie opeens weg naja aso Ik heb het kkkkkkoud, sneeuwgevecht gehad met de buurjongens haha *is jaloers op degene die nu vakantie hebben*
ohw ik d8 al.. okeey in un ander topic zei ook al iemand dat dat zou kunnen. Ik hoop dan maar dat ut dat was en ze morgen met les echt helemaal goed loopt.
Jolijn is ook weer levend ! Hier nog leuk geweest? Carnaval was echt TE gaaf, nog een hele leuke jongen leren kennen Hier de foto's: viewtopic.php?f=76&t=547863
Hahaha okey Hebben een hoop gesmst, en heb nu zijn msn, alleen hij is niet online ! Hij had aan Renee gevraagd of ik hem ook zo leuk vond , echt schattig