Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
myk_en_shant schreef:Ik gooi even een vraag de groep in.
Aangezien mijn vader niet de jongste meer is, wil ik eigenlijk hem een beetje verlichten door hulp voor hem te zoeken met het voeren en mesten in de ochtend.
het gaat om vier stallen mesten en drie paarden en 1 pony voeren en ook het naar buiten en weer binnen zetten van de vier.
Uiteraard wil ik dit met een gesloten portemonnee doen, dus ik dacht voor drie a vier x in de week de ochtend mijn vader helpen ( denk als je het samen doet dat het met een uurtje wel bekeken is) en dat hij / zij gratis 1 van de paarden mag rijden en eens in de 2 weken gratis priveles van mij krijgt.
zou dit een eerlijke deal zijn.
myk_en_shant schreef:Ik gooi even een vraag de groep in.
Aangezien mijn vader niet de jongste meer is, wil ik eigenlijk hem een beetje verlichten door hulp voor hem te zoeken met het voeren en mesten in de ochtend.
het gaat om vier stallen mesten en drie paarden en 1 pony voeren en ook het naar buiten en weer binnen zetten van de vier.
Uiteraard wil ik dit met een gesloten portemonnee doen, dus ik dacht voor drie a vier x in de week de ochtend mijn vader helpen ( denk als je het samen doet dat het met een uurtje wel bekeken is) en dat hij / zij gratis 1 van de paarden mag rijden en eens in de 2 weken gratis priveles van mij krijgt.
zou dit een eerlijke deal zijn.
Lianne86 schreef:Dat voorzetje is wel een heel goed idee! Dankje!
Maar echt... Ik hoef toch niet mezelf schuldig te voelen... Mijn pony....
(even nog wel wat praktisch.. ze heeft overenthousiast wel wat dingen voor hem gekocht... (laat ik het zo zeggen, ze vindt setjes mooier en heeft nog 2 hoofdstellen gekocht (want ik had er pas 3, maar zonder lak en blingbling)... Wat daarmee te doen? Vergoeding geven omdat ze ze altijd met verlies gaat verkopen, gewoon zeggen haar probleem "voor de volgende pony", overkopen? :S Moet ik uberhaubt daar over beginnen? (Ja, want ik wil dat niet meer in mijn kast hebben :S maar aargh :S)
(Ik maak me om de domste dingen druk ja...)