Haat aan sneeuw die niet blijft liggen? Ben blij dat ie weg was, anders kon 'k niet rijden.
Vandaag weer bij Femke gaan rijden, op Binky en Aladar. Binky was vandaag weer echt inktank, gistere ging het beter. En die kleine Aladar is echt een raceknol, zo grappig.
Gespetter door de bak.. Dan wordt t boem.. ;o Voor mij maakt t dus niet uit :aa.. Tis nu keiglad buiten echt niet leuk meerr.. En het sneeuwt alweer heel hard? :S
Ik zal trouwens mij verzorgpony nog ff voorstellen (helemaal vergeten ):
jemke, fjord, wordt dit jaar 17. Brusvein X myrstein (voor de geintereseerden ) heeft vroeger 4 veulens gehad bij vorige eigenaar. Ze staat in pension op HCBarendrecht en voor foto's zie profiel. Als je vragen hebt, vraag je het maar
De eienaaresse/eigenaar werken beide en hij had geen verzorgster dus de stal was een paar weken niet gedaan (!) maar hij was dus 2/3 maanden binnensgestaan vind het sneu
Hoihoi! Ik ging een les inhalen samen met Beauty_fan hier @ bokt. Bij van die hele kleine kindjes Ik ging op Brissago, een hele pittige pony. Een pony ging er vandoor met een meisje en dat meisje valt eraf. Dus al die kindjes uit de hele les moesten huilen Haha ze waren allemaal bang Zo grappig en de instructrice mocht ze weer stil krijgen egt grappig was dat
Heej,, Morge met Nike mette trailer naar andere bak + les! Hoop wel dat ze morgen echt helemaal goed loopt, vandaag even aan de longe liep ze niet zo goed op de linkerhand, maar ze ging wel steeds beter lopen.
Ik kom ook net terug van paardjes, had niet zoveel kunnen doen, sneeuwt hier nu ook flink ! Ik zat zo op Sal, begint in ene te hagelen!!! Na een tijdje ging ik dus maar toch eraf, want ik wist niet hoelang het nog door zou gaan, sta ik net een min in de stal, stopt het ...
Er was trouwens vandaag de eigenaresse van een pensioenpaard die er sinds zondag staat. Maandag had ik dat paard nog buiten gezet enzo, geen idee hoe ie heette ofzo... Vandaag was de eigenaresse er dus... Ken ik haar gewoon! Echt zo grappig! Had 'r een jaar niet gezien, maar zij heeft met dit paard ook nog op de manege gestaan. 4 jaar geleden weggegaan en naar een andere stalling, daar was ze het zat, maar was wel erg grappig !