Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je moet wel geduld hebben ahah
in 2009 zei de eigenaar een x vor de gein dat simone een veulentje van toen gespeend moest worden en dat ze wel bij ons kon komen (hij wist dat me ouders die helmaal niks met paarden hadden hetnooit goed zouden vinden) uiteindelijk vonden ze het toch wel goed en ze zou voor ong 4-6 weken komen uiteindelijk werd het tot de winter toen het gras op was. In het voorjaar kwam het veulen wat in september 2009 geboren was bij ons en ook die bleef tot de winter en ging toen weer terug in 2011 was er pas op 1 april een veulen geboren (Jo) maar ik wou natuurlijk graag weer een pony dus ik koos simone weer in oktober kwam Jo ook bij mij thuis en toen de eigenaar haar bracht zei hij ook meteen dat ik simone mocht houden waaroo ik natuurlijk meteen me ouders aankeek of zij het ook goed vonden maar die vonden hdt gelukkig goed
nig steeds staat Jo eeen groot deel van het jaar bij simone als gezelschap
en natuurlijk kom ik nog steeds bij de andere shetjes om ze te verzorgen
♥
mn verzorgpaard is een ander verhaal, ik stond met mijn moeder in de rij om een staatsloterij fiets op te halen (de prijs was in ons dorp gevallen) en achter ons stond een vrouw die paarden had en ze wist dat ik ook reed. Ze vroeg hoe het met mn shet ging en of ik nog reed. Op dat nmoment was ik net gestopt met een verzorgpaard en was ik op zoek naar een andere, ze vroeg of ik op haar paard wilde rijden! De volgende dag afgesproken en ik had een nieuw verzorgpaard. Inmiddels staat mijn shet bij mn verzorgpaard, ideaal dus