gaat kijken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:Kijk nog eens naar
www.benifotografie.nl => bekijk reportages => sandra en Silence, Daar staan nu ook prachtige hoofdfoto's op!
Robin__ schreef:Foto's Silence
Robin__ schreef:Tja, kan moeilijk naar buiten gaan als het giet heAls het zaterdag mooi weer is, ga ik na de les misschien nog even naar buiten met hem..
Moet ik even kijken of ik een fotograaf kan regelen voor het springen..
Patty?
Annn schreef:nou dan had je er gisteravond moeten zijn
veronalover schreef:Ik moet dadelijk weg.. naar de fysiotherapie![]()
Robin__ schreef:whihi
Kijken of Silence vandaag wat rustiger is..
Annn schreef:veronalover schreef:Ik moet dadelijk weg.. naar de fysiotherapie![]()
voor wat?
Robin__ schreef:Nou gister was de hoefsmid daar bezig, en ja daar was ie al onrustig van, ik was heel rustig aan het poetsen, komt Mike ineens binnestormen met een beetje opgefokt paard (Doet dat paard altijd) Nou silence schrok dus best erg omdat dat paard ineens de hoek om kwam stormen, dus ja die is de hele tidj onrustig gebleven..
Toen we terug naar stal gingen helemaal dribbelen enzo, zat helemaal te trillen, toen in stal gezet, er even bij gaan zitten, kijken of ie misschien rustiger werd, ging ie eten, Ik uit stal, Jas opgehangen aan zo'n haak, VOnd ie dat eng, zat ie de hele tijd te blazen en te draaien in z'n stal, jas weggehaald, toen was het weer goed, weer erbij gaan zitten, en toen ben ik naar de les gaan kijken haha
Toen nog eens gaan kijken, en toen stond ie heel rustig te eten