Een shetlanderruin van 10 jaar, die doe ik iets meer dan 7 jaar, Een Friese ruin van 10 jaar, doe ik zo'n 4 jaar, Een KWPN merrie van 13 jaar, die doe ik nu zo'n 2 a 3 maanden
Ik verzorg een NF x Arabier van 25 jaar die ik nu iets meer dan 6 jaar ken en ongeveer 2 jaar vast verzorg. En nog een pony van 9 jaar (vuilnisbakje) die ik sinds 27 april dit jaar bijrijd.
Ik zal mijn beestjes ook eens op een rijtje zetten
Mano - KWPN - tuigpaard, 6 jaar Viona - KWPN - tuigpaard, 5 jaar Glory - KWPN - tuigpaard, 19 jaar (HEEEL fit) Gaaike - Shetlander, 14 jaar Maaike - Shetlander, ze is 30 jaar geworden, eind vorig jaar overleden. Bruintje - Geen idee, Geen idee
Ik verzorg Otte, een Friese ruin én daarbij voor nog even, tot hij een nieuwe verzorg(st)er heeft, Nirvana een grote schimmel waar ik het ras niet van weet Dus ;p
Ik verzorg 2 Shetlanders waarvan ik op de een mag rijden en de andere is nog maar een jaarling. En op dezelfde stal verzorg ik ook een Engelse Volbloed die kan niet bereden worden door atrose in de rug. En ik verzorg nog een 4jarige KWPN merrie en daar mag ik ook op rijden zodra de bak klaar is .