Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
larissa488 schreef:Ik vind zelf die ''eisen-lijst'' verschikkelijk.. ik doe dat dus ook absoluut niet in mijn advertentie !![]()
Maar als ik dat eens wat vind, dan is het verzorger moet 16jaar of ouder zijn.. Waarom willen jullie dit persé? Of ligt het er maar net aan wat voor ervaring jullie hebben van jongere kinders?
SunxLove schreef:larissa488 schreef:Ik vind zelf die ''eisen-lijst'' verschikkelijk.. ik doe dat dus ook absoluut niet in mijn advertentie !![]()
Maar als ik dat eens wat vind, dan is het verzorger moet 16jaar of ouder zijn.. Waarom willen jullie dit persé? Of ligt het er maar net aan wat voor ervaring jullie hebben van jongere kinders?
Nou, ik snap het wel degelijk. Het is wel je paard die je aan kinderen toevertrouwd, ik bedoel niet dat kinderen niet te vertrouwen zijn maar ze hebben toch minder inzicht als 16 jarige en ze hebben meestal meer ervaring, consequenter en zo kan je nog wel meer dingen opnoemen.
Serendip90 schreef:SunxLove schreef:
Nou, ik snap het wel degelijk. Het is wel je paard die je aan kinderen toevertrouwd, ik bedoel niet dat kinderen niet te vertrouwen zijn maar ze hebben toch minder inzicht als 16 jarige en ze hebben meestal meer ervaring, consequenter en zo kan je nog wel meer dingen opnoemen.
Geloof me... ik had een huisgenootje met paarden en die leende mijn paard wel eens (9 van de 10x ongevraagd)... jongen is nu 30... toen 28... Maar die nam hem zo maar ongevraagd mee op een buitenrit omdat ie er even tussenuit wilde... (zijn paard was jong, dus kon nog niet een paar uur de bossen in ivm conditie) We deden toen samen de paarden (weitje met stallen gehuurd) maar echt.... Ik geloof niet zo in leeftijd, hangt van de persoon af
larissa488 schreef:Ik vind zelf die ''eisen-lijst'' verschikkelijk.. ik doe dat dus ook absoluut niet in mijn advertentie !![]()