Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er net ook 1 op marktplaats gezet dus hoop daar een reactie te krijgen 
Ken het verder ook niet, dus succes! Ik zag trouwens in je advertentie dat je M/L niveau rijdt, maar heb je dan ook wedstrijden gereden of denk je dat gewoon van jezelf? Want ik zie vaker advertenties van mensen die ook iemand zoeken met een minimaal niveau, maar kan je dat niveau dan ook al hebben als je nooit wedstrijden op dat niveau hebt gereden? Ik rij nu al 12 jaar dus ik denk dat ik best van mezelf mag zeggen dat ik prima kan rijden, maar zou niet weten welk niveau ik mezelf moet toe-eigenen :p rw10 schreef:Welke omgeving zoek je, xZiva_?
edit: heb even je advertentie opgezocht en zie het alKen het verder ook niet, dus succes! Ik zag trouwens in je advertentie dat je M/L niveau rijdt, maar heb je dan ook wedstrijden gereden of denk je dat gewoon van jezelf? Want ik zie vaker advertenties van mensen die ook iemand zoeken met een minimaal niveau, maar kan je dat niveau dan ook al hebben als je nooit wedstrijden op dat niveau hebt gereden? Ik rij nu al 12 jaar dus ik denk dat ik best van mezelf mag zeggen dat ik prima kan rijden, maar zou niet weten welk niveau ik mezelf moet toe-eigenen :p
maar weet dat er dan ook andere mensen op mijn paardje mogen rijden van diegene... en dat wil ik dus niet
Of opeens je paard weg, want diegene wilde even lekker een buitenrit gaan maken van 3 uur
Nog leuker... te horen krijgen dat het niet eens jouw paard is.... of dat die VOOR JOU gekocht is...) Voor de rest was diegene super voor de paardjes hoor! Dat weer wel... maar afspraken

weet alleen niet zo goed hoe ik moet zeggen dat het te ver is
)
(nooit hard hoeven werken en kindjes zijn vaak wandelende snoeptrommeltjes :p) xZiva_ schreef:Daarom zei ik ook; het ligt ook aan de persoon
@patricia, ik heb ook les gehad op een eigen paard