Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:55

Ja dat vond ik ook! Ik vind 18 wel een begrijpelijke leeftijdsgrens, zodat de kans groter is dat diegene een rijbewijs heeft om er makkelijker te komen. Ik denk ook niet dat ze snel iemand vinden van 25, ik zou zelf op m'n 25e eerder kijken naar een eigen paardje als ik me dat zou kunnen veroorloven!

Emmamelody

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:13

@xZiva_ Heb je al reactie op je advertentie? :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:14

@rw10, inderdaad! vanaf 16 jaar kun je ook al verder komen met een scooter. als ik 25 ben wil ik ook graag een eigen paard hoor!

@emmavhx nee helaas nog niks :n heb er net ook 1 op marktplaats gezet dus hoop daar een reactie te krijgen :)
heb jij al een reactie gehad?

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:18

Nee, helemaal niks :(

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:28

jammer! hier in de omgeving is echt heel erg weinig helaas :/

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:00

Welke omgeving zoek je, xZiva_?

edit: heb even je advertentie opgezocht en zie het al :) Ken het verder ook niet, dus succes! Ik zag trouwens in je advertentie dat je M/L niveau rijdt, maar heb je dan ook wedstrijden gereden of denk je dat gewoon van jezelf? Want ik zie vaker advertenties van mensen die ook iemand zoeken met een minimaal niveau, maar kan je dat niveau dan ook al hebben als je nooit wedstrijden op dat niveau hebt gereden? Ik rij nu al 12 jaar dus ik denk dat ik best van mezelf mag zeggen dat ik prima kan rijden, maar zou niet weten welk niveau ik mezelf moet toe-eigenen :p

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:15

rw10 schreef:
Welke omgeving zoek je, xZiva_?

edit: heb even je advertentie opgezocht en zie het al :) Ken het verder ook niet, dus succes! Ik zag trouwens in je advertentie dat je M/L niveau rijdt, maar heb je dan ook wedstrijden gereden of denk je dat gewoon van jezelf? Want ik zie vaker advertenties van mensen die ook iemand zoeken met een minimaal niveau, maar kan je dat niveau dan ook al hebben als je nooit wedstrijden op dat niveau hebt gereden? Ik rij nu al 12 jaar dus ik denk dat ik best van mezelf mag zeggen dat ik prima kan rijden, maar zou niet weten welk niveau ik mezelf moet toe-eigenen :p

ik heb onderlinge wedstrijden in het L gereden, en reed in de les de oefeningen van het M :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:20

Jammer dat jullie ook niets kunnen vinden, hier ook helemaal niets....Is altijd wel heel erg lastig aangeven hoor, op de manage leer je heel anders rijden dan op een eigen paard met prive les. Ik heb altijd officiele wedstrijden gereden op M niveau maar wel op een "prive"paard wat alles al kon en nu ben ik mijn jonge merrie aan het beleren en vind ik toch niet meer veel terug van mijn M niveau :o

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:02

Ik ken iemand van 30 en die zou ik niet eens graag mijn paard toevertrouwen :S Leeftijd zegt echt niet alles... (En dan heeft diegene nog wel Z gereden en alles :') maar weet dat er dan ook andere mensen op mijn paardje mogen rijden van diegene... en dat wil ik dus niet :') Of opeens je paard weg, want diegene wilde even lekker een buitenrit gaan maken van 3 uur :') Nog leuker... te horen krijgen dat het niet eens jouw paard is.... of dat die VOOR JOU gekocht is...) Voor de rest was diegene super voor de paardjes hoor! Dat weer wel... maar afspraken :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:07

Daarom zei ik ook; het ligt ook aan de persoon :j

@patricia, ik heb ook les gehad op een eigen paard

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:11

Kijk net op mijn mail, heb ik al een reactie gehad :D
Helaas is het helemaal in Alphen, iets te ver helaas -O- weet alleen niet zo goed hoe ik moet zeggen dat het te ver is :=

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:14

Blijf die eisen echt altijd raar vinden... Je kan beter een gemotiveerd jonger iemand hebben, dan een niet betrouwbaar ouder iemand... Nouja, moet eerlijk zeggen dat mijn moeder dus ook niemand onder de 16 wil (nu iemand van 15) maar dat is meer omdat diegene soms alleen op stal is... (En mams haat het zelfs als ik alleen ga rijden :'))

Ook al wil iemand van 6 mijn paard komen rijden, het mag... (mits mams iets van paarden weet en helpt met opzadelen etc.) Daarmee maak ik poown nog het gelukkigst ook :D (nooit hard hoeven werken en kindjes zijn vaak wandelende snoeptrommeltjes :p)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:35

xZiva_ schreef:
Daarom zei ik ook; het ligt ook aan de persoon :j

@patricia, ik heb ook les gehad op een eigen paard

Had het in het algemeen hoor, niet alleen tegen jou ;)
Alphen is niet "net" te ver is mega ver! Gewoon zeggen dat het te ver is omdat je op de fiets moet komen. Dit moeten ze snappen lijkt mij!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:47

Zie ik nou goed dat jij een verzorgpaard zoekt omgeving Haaften, xZiva_, en dat jij, Zoek, een verzorgster zoekt voor je paard in Enspijk (lijkt mij omgeving Haaften aangezien je daar zelf woont)? :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:50

Op de fiets is het naar mijn paardjes toch zeker wel 45 minuten fietsen....en het is een mega donkere lange rotweg :(

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:58

Ah oke, ik had het al heel gek gevonden als jullie allebei fanatiek op zoek zijn, en elkaar dan niet zijn tegengekomen haha. Jammer van de afstand, zeker in deze donkere winterperiode is dat eigenlijk niet te doen als je doordeweeks wil gaan!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:01

Ik ben daarom ook blij als ik over een paar maanden met de scooter kan. Dan kan ik toch iets verder gaan kijken :D
Maar eerst maar eens een baantje zoeken, wat hier in de omgeving ook hopeloos is. Anders ben ik bang dat er niet zo snel een scooter komt :=

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:07

Haha daar heb ik ook last van! Geen paard of baantje te vinden in die kleine dorpen van ons!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:15

Daarom baal ik af en toe wel dat ik hier woon, maar ik wil stiekem ook niet weg :+
Als ik verhuis, doe ik het meteen goed en ga ik naar limburg :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:24

De eigenaar van mijn verzorgpony (die in februari gaat verhuizen waardoor ik haar niet kan blijven verzorgen) zei net dat ze nog wel iemand kende die ook in mijn dorp staat en nog een verzorgster zocht! Ga zometeen dus even contact opnemen :)

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:34

Kan niks vinden op mp of bokt markt
En ik hoop echt dat ik iemand vind

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:12

Ik zal even voor je meekijken esmee!

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:31

een tio doein je onderschrift zoiets als verzorgpony gezocht

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:34

ik heb nu een service om verzorgpony voor mensen te zoeken
en berijders voor eigenaarene

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:44

Heh, kreeg ik een dag geleden een leuk mailtje maar het probleem is dan die kosten. Als ik wat ouder zou zijn en het geld zelf in de maand bij elkaar zou krijgen zou ik geen nee zeggen tegen een leasepaard.