Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BoktLover schreef:@kandor: tip: zet even meer info in je profiel.
Wel vervelend ja..... Ik heb het andersom gehad, iemand wilde mijn paard verzorgen, hadden een afspraak en ze kwam niett opdagen. Reageerde niet op telefoon, mail en sms. Na 3 maanden kreeg ik droog een sms of ik niet iemand zocht, want zij was nog 'vrij' en toen ging het niett door omdat ik er niet was.
Inmiddels heb ik het maar opgegeven, paard is deels met pensioen en er schijnt niemand te zijn die een sensitive hengst van 20 jaar (die doet alsof hij 5 is) aandurft.......
BoktLover schreef:@kandor: tip: zet even meer info in je profiel.
Wel vervelend ja..... Ik heb het andersom gehad, iemand wilde mijn paard verzorgen, hadden een afspraak en ze kwam niett opdagen. Reageerde niet op telefoon, mail en sms. Na 3 maanden kreeg ik droog een sms of ik niet iemand zocht, want zij was nog 'vrij' en toen ging het niett door omdat ik er niet was.
Inmiddels heb ik het maar opgegeven, paard is deels met pensioen en er schijnt niemand te zijn die een sensitive hengst van 20 jaar (die doet alsof hij 5 is) aandurft.......
Zoek schreef:Ben ik het helemaal mee eens, ik wil ook dat mijn verzorgster/bijrijdster les gaat nemen en dan leer je veel meer dan met zoveel manageruiters in een les!
perdjes schreef:@ Kandor, Snap inderdaad dat je dat te veel geld vind! Uiteindelijk zijn het 100 euro in de maand en dat zou voor mij als studente ook te veel zijn. Vind 1 keer in de week priveles ook wel erg intensief. (tenminste neem aan dat het priveles is anders vind ik het al helemaal belachelijk) 2 keer in de maand zou ik realistischer vinden, zo heb je ook de kans om een les te verwerken en nog ff te oefenen.
Lotus83 schreef:Ik heb ook gereageerd op iemand die een verzorg/bijrijdpaard zoekt..., vanochtend mail gestuurd en tot op heden nog geen antwoordt, ik heb dan ook weinig hoop..... (misschien ben ik wat ongeduldig...)