Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ZoZenn schreef:Ik snap op zich wel dan mensen een beetje afknappen op alleen grondwerken. Ik vind het zelf met m'n eigen pony erg leuk om te doen, VD ook en longeren doe ik ook veel, maar ik ben toch een echte ruiter. Om nu een hele maand grondwerk te doen, daar vind ik ook niets aan. Ik snap jullie standpunt ook, dat je eerst een band moet opbouwen. Maar dan zou ik zeggen laat iemand dan ook 1x per week aan de longeerlijn rijden ofzo.
PaulinBijoux schreef:Jeej! Een fatsoenlijke verzorger! Goed van je EskeGirl!
Toevallig geen vrienden met dezelfde instelling in Noord-Holland?
PaulinBijoux schreef:Ik snap wel dat mensen erop willen. Ben daar ook zeker niet op tegen. Die van mij is 3x per week onder het zadel en zelf wil ik dat minimaal 2x doen omdat ik weet welke knopjes ik wil. De verzorger mag er gerust 1x per week met mijn begeleiding op. Maar dan ook 2x per week grondwerk doen.
Dat is al teveel.. Ze willen komen om te rijden en het hele verzorgen willen ze eigenlijk niet. En rijden onder mijn begeleiding vinden ze vreemd want ze hebben al 1x per week les op de manege...
Sorry ik merk dat ik enorm aan het zeiken ben maar moest m'n ei even kwijt na al die stomme reacties van bijrijders..
Renee_S schreef:Tot ze horen dat het een fjord is, dan willen ze in eens niet meer. Is Niet 'cool' genoeg, denk ik...
AshleyRol schreef:Nouja ik zoek juist een bijrijder. 2 dagen rijden in de week en geen klusjes etc.
Dus alléén de leuke dingen. Heb wel weer erbij vermeld dat je ook wat anders mag doen als je eens geen zin hebt om te rijden dus juist weer andersom.
Maar ook dat is lastig te vinden
Ik vraag wel een bijdrage maarja ik sta aan het strand/bos, ze mogen alleen of samen naar buiten.
Dressuur/springen/cross echt letterlijk alles kan bij mij
Is het dan zo gek dat ik er geld voor vraag??
PaulinBijoux schreef:Ze willen komen om te rijden en het hele verzorgen willen ze eigenlijk niet. En rijden onder mijn begeleiding vinden ze vreemd want ze hebben al 1x per week les op de manege...
Sorry ik merk dat ik enorm aan het zeiken ben maar moest m'n ei even kwijt na al die stomme reacties van bijrijders..
sneeuwpop schreef:Renee_S schreef:Het geld wat anderen vragen, betaal ik niet aan de eigenaar maar investeer ik in lessen. Ben van mening dat paard en ik daar beide meer aan hebben!
Zou ik ook liever doen.... jammer dat mijn paarden elke dag moeten eten etc .
Sorry, maar vind dat zo'n dooddoener met die lessen.