Okay. Het verslag van mijn springen dus:
Naja, ik kom op de manege, veel te laat enzo, lees ik dat ik op Sjefke moet
. Dat is zo'n groot lomp paard, nogal langzaam, kan wel goed dressuren, maar hobbelt als de t*ring, en is niet zo geliefd bij manegeruiters, dus ook niet bij mij.
Dus ik loop zo boos half vloekend de stal in dat ik daarop moet, zegt zo'n jongen uit mijn les die ik leuk vind heel lief: "Aaaah ^^". (Jaja, ik ben een slet, want heb al een vriendje, maar toch, hij blijft leuk
). Toen was mijn avond al goed.
Maarja, ik moest vooralsnog op Sjef. Dus ik hem proberen te "vangen", probeert ie me natuurlijk de stal uit te trappen
. Maarja, ik krijg hem dan wel te pakken enzo.
Met rijden in het begin was hij heel sloom. Maar toch ging het wel netjes, hij hoeft niet zo hard te lopen in een ponycarrousel en is wel lekker wendbaar enzo.
En daarna dus springen
. Ik ben nogal bang met springen en zit ook niet al te fantastisch, maar hij vindt springen leuk en is zóó braaf! ^^ En we zijn gewoon over de meter geweest! Ik verloor wel mijn beugel, maar ach.. We kwamen eroverheen. Ik schijn mijn benen er dus niet goed aan te houden, denk dat dat komt omdat ik altijd op gevoelige paardjes rijd die met lichte beendruk al keihard vooruit spurten