Oooooh, ik moet nog zoveel doen he, voor school...
En ik was zó chaggo vanochtend... Ik moest eerst naar Krimpen om een formulier op te halen bij het postkantoor. Toen ik weg ging regende het, dus ik doe m'n regenpak aan. Dus ik kom in Krimpen aan, regenpak weer uit, haal dat formulier, doe m'n regenpak weer aan en wil naar het politiebureau in Lekkerkerk gaan. Maar nee hoor, het brommertje vertikt het weer eens om te starten. Dus ik een kwartier wachten, en eindelijk deed 'ie het weer. Dus ik ga richting Lekkerkerk, moet ik weer omrijden omdat het fietspad langs de provinciale weg is afgesloten. Ondertussen zijn mijn schoenen al helemaal verzopen.
Nou, ben ik eindelijk in Lekkerkerk... Ik doe m'n compleet verzopen regenpak weer uit, loop te kl*ten met sleutels, formulier, helm en handschoenen, en ga vervolgens op zoek naar het politiebureau. Maar dat is natuurlijk weer nergens te vinden... Uiteindelijk toch gevonden, en daarna ging ik weer terug naar huis. Ik doe dus weer m'n regenpak aan, maar mijn handschoenen waren ook eg nat, waardoor ik de linker handschoen écht niet meer aan kreeg. Ik ging dus naar huis met verzopen schoenen, koude voeten, een koude rechterhand en een extreem koude linkerhand. AAAAAAAAARGHHHHH als ik ergens niet tegen kan he...