Mn bus ging netjes op tijd, dus ik helemaal duf daarin, kom bij de metro, afijn daar kom ik altijd.. Ik douw mn kaart in die poortjes, ze gaan open, ik stap erop en baf.. ze slaan dicht, ik ertussen, gelijk alarm loeien natuurlijk.. ik mezelf erdoor geperst.. anyway, dus ik sta daar met wat mensen op het perron, kijken op bord, rijden er GEEN metro's. Heel Rotterdam is gelijk ontregeld.. heel fijn dus ik met al die mensen naar bus 36, die zou richting Kralingse Zoom gaan, daar reed de metro schijnbaar wel.. staan we daar met 60 man op die bus te wachten, die niet komt opdagen.. Heerlijk. Dus ik daar maar op de trein naar Rotterdam Centraal gestapt, daar op tram/metro van de andere lijn naar Beurs, maar daar begon het ge-etter weer, daar moest ik weer op de metrolijn die ik normaal had.,. en jawel, die reed dus niet.. inmiddels was het 10 voor half 9 dus stressen, want ik zou niet meer op tijd komen, daar een goede 25 minuten gewacht, toen kwam de eerste metro, ik in mezelf: eindelijk maar hij zat zo stampvol, dat ik er nog maar net bijpaste zat helemaal tegen de deur geplet.. uiteindelijk kwam ik 20 minuten te laat bij Spaans.. net zoals de rest van de school ongeveer zoveel te laat was.. er gewoon bijna 2 uur over gedaan, was er 10 voor 9, ga om 7 uur de deur uit ..