Leuk Mango_

Veel succes bij de fysio Ann...
Pff.. had het gister ook ff helemaal gehad...
Marleen was weer niet op school...
Ik zal wel even een beetje uitleggen: Een goede vriendin van me, Marleen, haar moeder heeft al jaren kanker, en sinds een jaar hebben ze besloten dat ze haar maar aan 'r lot overlaten, want ze kunnen niets meer doen... Met pinksteren ging het echt heel erg slecht met 'r, vlak voor de zomervakantie had ze weer een inzinking... Nu heeft ze vanaf vorige week zaterdag ook een hele diepe inzinking... Het gaat dus met andere woorden gewoon helemaal de slechte kant op. Marleen die is de laatste paar dagen ook al niet op school geweest... Die moeder was een paar jaar geleden eigenlijk een soort 2e moeder voor me, zo vaak als ik daar rondliep...
En dan keek ik gister wat op marktplaats, zie ik in eens dat Linda dus een verzorgster zoekt voor Noraly, omdat ze naar een andere stalling wordt geplaats, wat te ver is voor mij om te fietsen, maar ik ben er dus via internet achtergekomen, ik vind het wel erg zwak dat ze mij ook niet even in had kunnen lichten dat ze dus al erg snel naar Poelenburgh gaat... Ze doen dus vanalles 8er me rug om, ik ben een beetje klaar met ze, netzoals al de andere pensioenklanten en de mensen die nu het huishuren... We mogen het eigenlijk niet doen, maar we roddelen nu bijna altijd wel... Wat Lex zei: Linda is een Paris Hilton... Nou.. hij heeft daar dus groot gelijk in met sommige opzichten... maar iig, ik zou dan nog Sally's mogen verzorgen, maar het klikt gewoon niet tussen Sally's en mij, met Noraly begonnen we juist net een band op te bouwen, ga morgen lessen met 'r... Pff... Ik had het dus gister ff niet meer....