Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:46

Da's apart! Heb nu ook via MP een mail gestuurd, dat gewoon even afwachten... Gister, dus ik verwacht niet direct mail terug :+.

@Poek
Gewoon netjes sturen dat je al iemand hebt, is geen valse hoop geven :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:49

EskeGirl schreef:
Da's apart! Heb nu ook via MP een mail gestuurd, dat gewoon even afwachten... Gister, dus ik verwacht niet direct mail terug :+.

@Poek
Gewoon netjes sturen dat je al iemand hebt, is geen valse hoop geven :).

Ja, dat komt omdat ze nu dat systeem hebben dat je niet direct elkaars e-mail adres ziet maar alles geredirect wordt. Handig hoor ivm privacy, maar soms doen die mailservers daar het niet zo goed...

Ik snap Poek trouwens ook wel hoor. Heb ook wel meegemaakt dat ik zei dat er iemand kwam kijken, dus netjes gemailt naar de tweede mailer, en vervolgens ook niks meer terug gekregen. Na 2x extra mailen met de vraag of ze nog interesse had, een snauw krijgen dat ze 'gewoon een kans had moeten krijgen net als die ander'.
Eh, kans? Ik heb alleen maar netjes aangegeven dat er óók iemand anders kwam kijken en dat ze dus wel langs kon en mocht komen, maar dat ik dus wel eerst ook de andere afspraak af wilde wachten.

Of iemand die aan het proefrijden was, en daarna vroeg "En, welke dagen spreken we af?" terwijl ik al had gezegd dat er nog iemand kwam.. :+ Wat dat aangaat snap ik dus af en toe wel dat je 1 of 2 dagen de boot afhoudt.. :+

Eske_B

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:53

Tja, dat soort mensen... Jammer dat je Dora niet 10cm groter kan maken, misschien grote hoefijzers? :))

Ik wacht geduldig af, moet nog voor MP een advertentie zien te formuleren van 500 tekens, want daar worden advertenties veel meer gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:54

haha ja van die dikke platen eronder.. :+ Maar dan trekt ze het met d'r korte ruggetje nog niet.. :')

Die 500 tekens is heel lastig, want je spaties e.d. moet je dus ook meerekenen.. Je houdt echt geen ruimte over :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:54

Jammer dat Schiedam nét iets te ver is, ik te jong ben en ik al een bijrijdpaard heb (Natuurlijk is dat niet jammer :))), anders had ik ook gereageerd :j.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:56

Daar ga ik straks mijn aandacht even in steken, heb nu meer de tijd om te zoeken iig, heb bijna vakantie.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:19

Citaat:
Hallo,

Mijn naam is Esmée, ik ben 16 jaar, 1.81m en 77 kilo. Ik zoek een bijrijd/verzorgpaard omgeving Delft/Schipluiden/Delfgauw/Schiedam. Ik heb 8,5 jaar rijervaring op de manege en 5 jaar verzorgshetlanders gehad. Hier heb ik ervaring opgedaan met o.a. grondwerk.

Ik zoek een paard om mee aan de slag te gaan onder het zadel of op de grond. Als ik mag rijden, ben ik bereid een kleine bijdrage betalen en eventueel lessen als dat mogelijk is.
Klusjes zijn voor mij geen probleem!

Is zo'n advertentie voor op marktplaats goed? Voor eventuele suggesties, ik heb nog 19 tekens over :)).

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:13

Prima advertentie! Als je de andere tekens nog wil gebruiken, kun je mss zeggen wat je op de manege hebt gedaan(dressuur, springen, proefjes?) maar dat hoeft niet eens, veel dingen bespreek je ook gewoon in de vervolgmailtjes of tijdens de kennismaking:)

sheriita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:16

Ik zoek al 2 jaar en nog nooit het geluk gehad haha
maar ik debk dat ook voor die grnen moeilijk is om zijn paard toe vertrouwene aan vreemde lijkt mij

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:22

Nou zeker weten sheriita! Ik laat heus niet zomaar iemand bij mijn paard, vertrouwen moet groeien:) en dat zal voor meer paardeneigenaren gelden idd

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:09

Helaas heeft persoon van advertentie waar ik op heb gereageerd al iemand, blij dat die het wel laat weten, maar toch -O-.

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:57

Jammer, hopelijk reageert er dan iemand oo je advertentie!

sheriita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 21:54

Als ik zelf eigen paard had zou ik idd ook niet 12 3 iemand er oolaten alleen met bij zijne zekker de eerste paar keer daaron is ook zo moeilijk iemand te vinden die het doet hoe jij het will maar goedd hoop dat jullie vzp vinden ik blijf ook zoeken ;)
Laatst bijgewerkt door sheriita op 04-07-14 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 21:54

Waarom B? :+

sheriita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 21:56

Hij plaat perongeluk al hahah

sheriita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:05

Je moet gewoon de juisten mensen tegen komen denk ik zo

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:09

Ja het is belangrijk dat er een goede klik is.

Roxyloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:04

Als je een verzorgpony zoekt is contacten wel handig :+
Als je wilt rijden moet je dat duidelijk in je advertentie zetten, maar vaak moet je dan wel (meer) betalen!
Ikzelf heb genoeg met mijn superlieve mooie schattige verzorgshetje moppie!
3x per week gratis!
Heb echt geluk :o

Editor en verzorgpony sneeuwvlok : bpony van de zelfde eigenaresse!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:14

Ik heb het ook echt getroffen! :D ik mag meerdere keren per week (afhankelijk van haar werk schema, maar vaak wel zo'n 4 dagen, soms minder vaak meer) gratis :)) ik mag rijden, longeren enz. helaas loopt ze nu niet helemaal goed, en laatst ook al niet helemaal, maar ze geniet ook van poetsen en vlechten enz. Alle aandacht is goed :D

Roxyloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:31

Bofkont! +:)+
Gelukkig een verzorger die niet gelijk stopt als het paardje kreupel is!(ken er helaas zat van) _/-\o_
Veel plezier! :D

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:42

Een goede klik is erg belangrijk! Ik ken een meisje dat wel drie ontmoetingen heeft gehad voordat het voor zowel eigenaar, pony als verzorger goed klikte en prettig voelde. Ergens induiken terwijl de verwachtingen, rijstijl of ideeën heel erg uit elkaar liggen eindigt meestal niet zo prettig.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:51

Ik ben het helemaal eens met Ygritte. Vraag ALTIJD wat voor rijstijl er verwacht wordt. Bij mijn eerste verzorgpaard werd mij als enige gezegd "Laat haar afvallen". Dit heb ik gedaan, ze is echt veel afgevallen maar de eigenaresse had een hele specifieke rijstijl... Dus dat zorgde al snel voor spanningen.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:52

ik ga woensdag voor het eerst op starlight zitten!! *\o/*

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:54

Leuk!
Een kennis heeft (heel) misschien iets geregeld, even afwachten daarop!
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 06-07-14 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:56

@eskegirl
ik duim voor je!!