16 tshirtjes. 13 topjes. 12 truien/shirts met lange mouwen .4 3kwartsmouw shirtjes. 2 vesten .. althans dat ligt nu in mn kast hmm heb behoorlijk wat weggegooid voor mijn doen .. Tis weer tijd om te shoppen.. .. Nu is t wel erg leeeg
Mijne niet .. In t hanggedeelte al helemaal niet .. Dr hangen alleen mr broeken en er liggen er nog wat onderin.. Stuk of euhm.. 15 broeken (knie en lang) en paar jurkjes hangen er..
Beetje shopverslaafd Ach.. Schoenen heb ik nog steeds t meest
Nou Tink was best vervelend op dr verjaardag ze genoot niet eens van dr appeltjes Had dr gelongeerd aan dubbele longe, daarna zonder zadel kruisje gesprongen, maar volgens mij vond ze er niks aan & toen nog staart en manen gewassen, die waren echt vettig
Net terug gekomen van mijn paardjes, was wel weer gezellig. Vriendin Anouk was ook mee. Hengstje 10 minutjes in tuigje gehad met bitje in. Verliep allemaal voorspoedig. Ben helemaal gek op dat beestje Daarna nog met Belle en haar veulen buiten gewandelt, een regelrechte ramp. Veulen wilde niet meelopen gevolg midden op de weg stilstaan en geen stap meer willen verzetten, Bel overstuur omdat veulen niet meeloopt. Romy en Anouk overstuur omdat de auto's moeten stoppen Ja we zijn weer erg verantwoord bezig maar goed veulen moet het toch leren. Daarna op de fiets naar de Rivelino. Mette Marit gepakt, we waren van plan haar tepoetsen maar madame was zo wild dat ze aleen maar hysterisch kon hinniken en heen en weer wiebelen. Waardoor wij bijna geplet werden tegen de muur. Uiteindelijk hebben we haar gewoon 5 min vast gezet zodat ze een beetje uit kon razen, maar het werd aleen maar erger dus paard maar gepakt met alle moeite naar de wei proberen tebrengen, paard begint beetje tespringen en schiet vervolgens de weide in. Oke ook goed. Daarna 2 pony's gepakt Unique en Viola. Even mee aan de hand gelopen. Mijn vriendin had geen laarzen aan en we moesten door een grote plas dus ik stelde voor dat ze even op Unique's rug ging, Unique vond alles prima tot midden in de plas steigerde ze ineens en schoot ze naar voren, gevolg vriendin in de plas.