Mwa, ik vind zowel dressuur als springen erg leuk! Het probleem is alleen dat ik geen vast springpaard heb in de springles, omdat er niet echt een paard is waar ik graag mee zou willen springen. En daarom bespaar ik wat geld op de springlessen haha (ik spring dus niet elke week), want anders ben ik echt heeeeeeeeel snel blut. Met dressuur zit ik heel vaak op Lex, en dat is m'n ventje Maar ik vind het allebei echt heel leuk
Ik wil later trouwens wel heel graag springwedstrijden gaan rijden
Ja dat is echt zoooo leuk! Serieus, ik zat altijd vol adrenaline als die bel ging dat ik mocht starten. Was zo'n mooie tijd Echt een kick als je de laatste hindernis foutloos overgaat
Jaa dat is zo Shaar Maar vooral parcours op tijd is koeeel! Helaas heb ik er maar een paar op tijd gereden (progressief & voor de Blom Cub) want in de B gaat het op stijl.
Hmm, ja bij stijl krijg je punten voor je houding, wijze van het parcours rijden en het groeten, dat tellen ze bij elkaar op en dat x nog iets ofzo .. Weet het niet meer precies.
Heb wel zin in de week, maar niet in school Heb zin in de na-schoolse activiteiten, zoals chille bij vrienden (haha dat klinkt erg ) & naar Tinkerbell gaan