Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kostte me wel 2 jaar zoeken 
Ik zou zeker geen bijdrage vragen. Voor mij is het bijv. niet mogelijk om die te betalen, terwijl ik wel heel erg gemotiveerd ben voor zulke dingen. Maar ook omdat je eerst alleen nog maar mag verzorgen, tja, veel mensen zullen daar niets voor willen betalen. Verder raad ik je aan niet voor een bepaalde leeftijd te zetten! Gewoon per persoon kijken, dat is namelijk heel erg verschillend. Verder kan je een jonger iemand natuurlijk helemaal naar je eigen hand zetten.
(Handig als je het net iets anders doet!)
Er zijn zat mensen die niet eens een hoofdstel nodig hebben om te rijden en sturen. Dus dat is echt onzin hahaha. Maarja, dan weet je ook meteen wat voor instelling zo'n persoon heeft. Iets lukt niet? Nee dat is niet hun fout! Dat is het bit/zadel/hoofdstel/halster/de ijzers/koppig paard/Enz. Jaaaaa hooooor

Heb in iets meer dan een uurtje al heel veel meer geleerd haha.
Ik zal hier nog wel eventjes mee blijven kletsen, komen ook mensen voorbij waar ik zo wat voor had gevonden, als ik het eerder wist.