Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mango_ schreef:*Gluurt even om't hoekje..*
Eehm.. mag je ook meekletsen als je geen vp meer hebt?
PeertjeRijsa schreef:whah dat ziet er vet gruwelijk uit [***]..
ik heb denk ik wel de energie om het te proberenmaar volgensmij bak ik er niks van
smurffie schreef:ik woon naast een spoorovergang (oke 700 meter verderop) en het is niet leuk hoor! dan denk je klein dorpje .. VOORHOUT het staat niet eens op de kaart! maar ongeveer 1x in de 1.5 maand hoor je eerst een trein toeteren .. dan weet je het eigelijk al .. dan heeeeeeeel hard piepende remmen.. dan kijk je uit het raam .. ziet een rookwalm .. en je weet dat er weer eentje ervoor is gekomen .. dan is nog het ergste .. als je naar je training moet en op dat moment iemand besluit niet meer te willen leven .. sta je daar toe te kijken hoe iemand word overreden;( sta je daar te wachten ze wil je zo snel mogelijk weg .. ik ben meteen weg gereden op advies van omstaande en mensen in de trein( personeel)
Olympia schreef:Ik ook niet, geen behoefte aan.. Over 3 jaar komt een eigen knollie
__Artje__ schreef:Ik heb er ook niet echt tijd voor.. een VP.
Maar over 3 jaar hoop ik wel een eigen te hebben
smurffie schreef:moet je nagaan .. het is nu bijna 1 jaar terug .. maar ik ga nogsteeds bijna nooit over dat spoor heen met mijn fiets .. fiets liever om