Natuurlijk zit wiskunde erbij en laat dat nou precies het vak zijn waar ik het minste in presteer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lilykashmir schreef:Goede cijfers Kimberly!
Pff.. Stelletje losers Ier... Ach er moeten toch een paar losers op aarde zijn denk ik altijd maar. Later krijgen ze wel hun verdiende loon hoop ik altijd
.
Nou, ik heb Marielle ff goed duidelijk gemaakt dat ik dit niet pikte. Ik was dus heen gefietst, normaal doe ik er halfuur over, nu was ik er binnen 10 min, poeh, als je boos ben kan je hard fietsen zeg.
Maar er was daar nog de bijrijdster, marielle, een pensioenklant (19 jaar) en 'r zusje. Tegen iedereen normaal hoi gezegd, behalve tegen marielle. Na een tijdje was ik bezig met voeren en er was een nieuw paard, dus ik moest wel aan iemand vragen hoeveel ie moest, had het dus beetje erg boos aan marielle gevraagd. Zij gewoon normaal reageren, ja 2 kilo. Noujah, ik nog boos enzo, gaat ze paarden buiten zetten, durft ze geneens aan mij te vragen of ik wil helpen
. Later kwam Koert (eigenaar) er ff aan, majah, toen moest ik wel ff aardig tegen 'r doen
. Daarna wel gewoon naar huis gefietst met 'r en uitgesproken. Maar ik denk niet dat ze nog een keer wil dat ik zo boos op 'r wordt
. Ze leek het niet zo erg leuk te vinden
. Aankomende woensdag kan ze in ene niet
Ach ja..
Het is weer goed, en ze weet ook ERG goed dat ik het niet pikte (Boze Lianne is niet leuk om mee te maken hoor, weet altijd wel banketstaaf opmerkingen te plaatsen
). Maar het is dus weer goed...