HAHA.
Nou ik was dus aan het werk bij de Edah. Op woensdag is er nooit wat te doen (chill he, geld verdienen met niks doen
), dus ik stond een beetje te kleppen bij m'n vriendin die achter de kassa zat. En we liepen een beetje te klooien, dus ik gooi een paar geplette dozen op de kassaband. M'n vriendin zette toen de kassaband weer aan en precíes op dat moment gaat er een loeihard alarm af. Dus wij hadden meteen zoiets van 'sh*t! Kwam dat nou door die dozen of doordat die kassaband weer aan ging?' 
Hahaha, dus wij staan daar, compleet verbijsterd, midden in die paasei (het alarm zit namelijk bij de kassa's). Dus ik ren snel naar het magazijn, op zoek naar onze leidinggevende. Haha, en die staat als een gek te bellen met de baas van de Edah, maar die *piep* wist niet eens hoe we dat alarm uit konden krijgen 
Dus toen heeft ze nóg 2 leidinggevenden gebeld, en de 2e wist eindelijk hoe die takkeherrie uit moest 
Maar goed, intussen waren we al stokdoof en de klanten ook
Maarja, het bleek dus het brandalarm te zijn, en één van onze cassières had boven dus blijkbaar een peuk staan roken (wat ze daar altijd doet), dus zij riep meteen WAAAAAAAAA HET KOMT ZEKER DOOR MIJ!
HAHA, en toen kwam dus gewoon de brandweer aangeraced met loeiende sirenes!
Dus die brandweertjes komen binnenwaggelen, en onze leidinggevende riep meteen: 'ZIJ heeft een peuk staan roken!'

Maar volgens de brandweer kwam het uiteindelijk niet door die peuk (dat kunnen ze ergens aan zien ofzo
), dus die zijn met z'n allen de winkel nog doorgelopen om te kijken waar het dan wel door kwam. Maarja, we weten het niet