Veel plezier alvast! Diegene die vakantie hebben, veel plezier in de vakantie
Ik ga straks Nike rijden Kan proefje niet oefenen voor de wedstrijd.. met me oma enzow.. en me ouders zijn waarschijnlijk hele dag weg. En ik ga daar niemand vragen om voor te lezen want dan gaat Arnold dom doen en dan ga ik me opfokken en gaat het rijden helemaal niet meer..
Ik zou vandaaag ook naar starlight gaan, maar ja omdak die hersenschudding had magk niet,.. is nog te druk Maar veel plezier ir en vooral Vrijdag whaha
Doet hij altijd... gaat tie domme dingen zeggen enz. gaat tie zeggen dat ik dingen anders moet doen (ik ben aan het rijden en mag niet goedzo zeggen als nike het goed doet. of ik moet nike meer tegenhouden terwijl ze hardstikke gespanne is en daardoor met der rug gaat kloten, waardoor ik der juist weer vooruit moet gaan rijden) En allemaal dat soort dingen. Of als ik um vraag om filmpjes te maken gaat hij mij filmen ofzo :s en dan vraag ik om zo en zo filmpjes te maken en dan gaat hij het toch weer anders doen. Juist op die manier dat ik dan niks meer aan de filmpjes heb. (niet meer dat wat ik wou zien) En dan zeg ik dat en dan moet ik niet zo doen en blablabla.
Om dat dan te verkomen vraag ik um gewoon niet En thx Zal ik nodig hebben. (Nike fris)
Mijn lichaam is betoverd, m'n lippen zijn verlamd. Sinds die hunk van duizend dromen bij me kwam. Zijn mooie lach, zijn 'coole' blik. Een kleine kus, en weg ben ik. Hij kruipt onder mijn huid en steekt m'n hoofd in brand.
Een kamer vol met mensen, maar ik zag enkel jou. Ik kreeg het veel te warm en dan weer plots te koud. Je zag me staan, je keek me aan. t'Is allemaal zo snel gegaan. Je nam me in je armen en ik viel bijna flauw.
Ik ben verliefd op Leonardo. Leonardo Di Caprio. Pak me vast, ik wil met je dansen. Net als op die grote boot. Ik ben verliefd op Leonardo. Leonardo Di Caprio. Pak me vast, ik wil met je dansen. Net als op die grote boot.