Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
.
.
.
! Misschien wordt het wel wat
!!!
! Vienna?
. Eerst dat met Olympia, en nu dus Pipo, een ander paard waar je hart lag... Sterkte:* .
.
.
!
.
.
maar ik dacht, miss zijn er mensen die et wel leuk vinden 

Gelukkig kent de eigenaar van het paard diegene, ik ken hem trouwens ook
En hij maakt der geen probleem van. Wat gebeurt is is gebeurt, kan gebeuren. Zal wel aan de verzekering opgegeve worde ofzow.
Pattypaard schreef:
! Hele avond lekker dansen enzo, hele tijd ook met jongens dansen... maarja Was wel erg gezellig dus. Alleen was een bepaalde jongen nog beetje gepist op me geworden, maar dat doet er niet toe
. Daarna naar huis fietsen, huppakee, een vriendin bijna in de sloot
. Bleven met ze alle bij een vriendin slapen, liggen we in bed, wordt ik opeens gebeld, jaja, kunnen we nog ff langs komen, dus ik geef Vera maar ff aan hem, Vera: Dat vind ik een slecht plan
. Noujah, die jongen had wat op, dus was een heel droog gesprek
. Daarna werden Paoline en ik de hele tijd gesmst... Pff.. Dag beltegoed...
. Pattypaard schreef:Whaha zal wel lollig uitzien dan Rafaela
Lianne: Paard is tegen 1 autodeur aangerend.. waar hele deuk in zit en toen ging die niet goed meer dichtGelukkig kent de eigenaar van het paard diegene, ik ken hem trouwens ook
En hij maakt der geen probleem van. Wat gebeurt is is gebeurt, kan gebeuren. Zal wel aan de verzekering opgegeve worde ofzow.
Hij heeft bij mijn weten geen mensen omver gerend en is niet op andere paarden/pony's gesprongen gelukkig
! 
?
. 

(lianne)