... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...
heb de buurt een beetje verkend en n heeeel groot rondje gereden..
kging dr nog bellen, want als t goed is was ze bij de paardjes, kon ik zwaaien
maar ze nam helaas niet op...
een vriendin van mij was jarig
iedereen was n personage, er was sandy, patty simcox, danny zuko, kenicki, rizzo, marty, nog n gozer
en cha-cha (moi!
) Echt grappig! 
diekebokt schreef:ff kijken.. jij was die van thunder he??

ik wil ook nog een weekie vakantie
Ben morgen lkkr nog vrij, eerst naar Thunder en daarna lkkr shoppen met mn mams, ben volgende week vrijdag jarig!

Vanmorge toen ik ze de stal uit liet gaan Nike helemaal blij rennen en rollen en naar me toe rennen.. toen weer weg rennen, ergens hooi proberen te pakken en helemaal trille omdat ut hangbuikzwijn daar liep en knorde 
Veeeeeelll beter dan gistere. En nu heb ik zin in morge (alst allemaal gaat zoals geplant is = rijfoto's + springen
) Thunder4ever schreef:Goed joh Patty! Ik vind zelf ook (aan de foto's te zien) dat Nike erg vooruit gaat!
Jaaaaa super goed verhaal Ier!!
Moet morgen dan wel in een andere wei/bak rijden.. en dies niet fijn vind Nike.
Maarja, oefenen
*als dat doorgaat
.
. Mooi zo dat het weer goed ging met rijden
!
?
)). Er was ook nog een hele leuke jongen
. Hij is alleen wel 20. Een vriendin van me was bijna met z'n broertje gegaan, die was 16, maar best wel kinderachtig en had gewoon echt TE veel op
. Echt zo lachwekkend was hij dan
. Ach ja...
Pattypaard schreef:Heejj
lilykashmir; proficiat!
Vandaag weer meer dan de helft van de dag bij Mariska en Nike geweestVanmorge toen ik ze de stal uit liet gaan Nike helemaal blij rennen en rollen en naar me toe rennen.. toen weer weg rennen, ergens hooi proberen te pakken en helemaal trille omdat ut hangbuikzwijn daar liep en knorde
En vanmiddag nog gereden..ging echt super!Veeeeeelll beter dan gistere. En nu heb ik zin in morge (alst allemaal gaat zoals geplant is = rijfoto's + springen
)
Bij Kapi staat er ook zon beesie
Was bijna in de stal gekomen