hondje ligt heel erg lief bij me ^^ met der hoofd op mn voet te leunen, ( heb mn bene over elkaar en dan "hangt" de andere voet een beetje en daar ligt ze op de slapen
Ik rijd der nu zo'n 2 / 3 keer per week. (ga der wel vaker heen) En heb zondag gereden. En morgen les. En vrijdag word ze als alles kan geint. En dan mag ik 1 dag niet rijden geloof ik. En dan zondag wedstrijd. Donderdag kan ik zelf niet rijden omdat ik nog op de manege moet rijden. Maar vrijdag krijgt ze wel nog voor het enten dan wat beweging. Moet zowiezow nog met der naar de plaats waar ze dan geint word lopen. (Bij andere mensen, met aantal tegelijk > goedkoper.)
*Plannen gewijzigd. Paard op stal daar is ziek en DA komt zo. Kan zijn dat ze dan ook direct enten. En meisje belt me als ik dan met Nike zou kunnen komen. Alleen meot ik dan ook rood boekje hebben, waar in moet worden geschreven dat ze geint is. Maar dat zullen ze nog wel niet gevonden hebben bij hermans. Weet toevallig iemand hier of je dan de dag erna mag rijden?? Want heb morgen les. Ik weet het niet meer zeker..
Ik weet het niet. Maar iig, ik zou een paard nooit de dag voor de wedstrijd stil zetten hoor. Je kan beter die dag ervoor nog even rijden zodat ze wat extra in vorm is.
Ik zeg ook niet dat ik der stilzet Maar ik rijd ur dan niet. Denk dat ik der dan ff lichtjes longeer. Of/en wat grondwerk doe. Zodat ze toch wat beweging gehad heeft. En voor een wedstrijd moet je niet ineens dingen gaan veranderen. En de laatste tijd rijd ik nooit 2 dagen achterelkaar vandaar.
6 weken voordat je weer mag rijden?? :s Heb ik nog nooit gehoord
Heb nog even wat gezocht en vooral gevonden dat het wel mag, maar het liefste paard niet écht erg in het zweet.
Ah ok dobbel. Zoals ik net gevonden had. Dankjewel