Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robin__ schreef:Goedemorgen,
Nou ik ga dalijk bijlezen, eerst mijn verhaal van gister
We gingen dus gourmetten, nou natuurlijk al meteen helemaal gek enzo, en toen gingen we banaantjes eten, en die waren toen op, en toen hadden Evy, Frederique (die was jarig) en ik een super gaaf idee:
Bananensuikersnuiven (Suiker van die snoepbanaantjes snap je?) En toen gingen we dat dus doen en ja, dat kriebelde echt super erg, maar was wel super Hip
En toen gingen we de ring kijken, en toen was het super stil, en toen ging ineens de telefoon (De meeste mensen kennen die film wel, Dus die weten dat het in de film ook om tv's en telefoons draait enzo)
Nou Frederique roept keihard: IK PAK HEM WEL!!
En toen nam ze op, en toen keek ze echt super eng! En toen raakte ze helemaal in paniek enzo, dus ja wij vragen wat is er enzo, reageerde ze niet meer, en toen horode ik iets van : ik ga dood!!
Nou en toen begon ze te hyperfentileren, en ja wij naar boven rennen, En toen bleek dus dat dat broertje gezegt had over de telefoon:
You're gonna die in seven days.. (zeiden ze in de film dus ook)
Toen zijn we nog Mister bean gaan kijken hij was echt vet HipEnne toen nog de lama's gekeken
Rubennnnnnnnnnnn nicolai !