Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar als ik zo de berichten lees is dat dus normaal? Ik reageer wel op elk berichtje en probeer maar veel vragen te stellen om zo een idee te krijgen wat voor een persoon het is.
en ik laat mijn paarden liever nig staan dan dat ik ze laat verpesten...of dat er ongelukken gebeuren want ze weten vaak ook niet wat ze doen. 1 paard uit de kudde halen lijkt al onmogelijk, de andere 3 los er achteraan
Ik vreet me op als ik op mijn werk zit en ik weet dat het eigenlijk nog niet zo goed gaat. Maar hoelang geeft je iemand een kans??
en naar een paar weken ook alleen naar buiten. Ik kan het allemaal zelf inmiddels maar als er iets is waar ik over twijfel of waar ik over wil overleggen doe ik dat altijd, komt de eigenaar niet voor verassingen te staan 
. Ik typ gewoon normaal Nederlands en ik kom toch niet écht penny over volgens mij. Ik baal daar zo van. Reageren jullie eigenaren ook als jullie al iemand gevonden hebben? Sturen jullie dan een berichtje terug met: Sorry, we hebben al iemand? Reageren jullie meteen of wachten jullie een paar dagen?
Nu niemand aan het zoeken... Maar een reactie op zijn minst...
) 
) Netjes teruggemaild, dat het niet helemaal de bedoeling was en dat ze niet eens iets van de pony wist (was via via via facebook, ze had mijn naam zien staan en gelezen dat ik iemand zocht, stond verder alleen in dat het om een e-pony ging)... Dan denk ik, hoe kun je zoiets vragen, of nouja vragen 
Maar naar zijn karakter, wat ie tot nu toe doet en weet ik veel wat...