Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik merk wel dat het lastig is om a. Iets in de buurt te vinden en b. Iets te vinden waar de eigenaar geen wedstrijdervaring vraagt. Heeft iemand nog tips? Helpt een eigen advertentie maken bijv.? 

EskeGirl schreef:Ik normaal ook niet, dit was puur uitzondering, wilde het even horen van jullie
Toen ik 14/15 was, dacht ik: als ik 16 ben, grotere kans om verzorgpony te vinden! En nu is alles opeens 18 of zelfs 21+. Ik word ik oktober 17, misschien geeft wat ouder zijn dan 16 toch meer voordelen.
maar ze gaven me toch een kans en het is goed gegaan
helaas wel moeten stoppen door mijn drukke vakantie baan toen..

Alleen merk ik dat er in mijn omgeving (Arnhem) veel aanbod is qua verzorgers, terwijl er juist weinig pony's aangeboden worden.. Nuja, we zien wel.
Ygritte schreef:Ik heb de gok gewaagd en een advertentie gemaakt als verzorger op de Bokt Markt!Alleen merk ik dat er in mijn omgeving (Arnhem) veel aanbod is qua verzorgers, terwijl er juist weinig pony's aangeboden worden.. Nuja, we zien wel.
Ygritte schreef:Ik heb de gok gewaagd en een advertentie gemaakt als verzorger op de Bokt Markt!Alleen merk ik dat er in mijn omgeving (Arnhem) veel aanbod is qua verzorgers, terwijl er juist weinig pony's aangeboden worden.. Nuja, we zien wel.
Ik krijg nu ongeveer één keer per week les van een medewerker van de fokkerij. Vorige week was dat bijvoorbeeld een springles met één ander meisje in de buitenbak. Ik heb in Arnhem nog een tijdje een manege geprobeerd, maar de erg grote groepen waarin les werd gegeven en wat 'afgematte' paardjes soms zorgde er toch voor dat ik daar niet helemaal met plezier heenging.. En toen ben ik uiteindelijk weer gestopt.
Juist in deze omgeving is er niets te vinden.
Hier is dus echt niets te vinden, maar wellicht nu wel. Mag donderdag kennis komen maken.