Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSogno schreef:Waarom zou je een verzorgster nodig hebben voor een 2,5 jarige? Daar hoef je toch nog weinig mee te doen? 2 x per week wat doen is al prima en dat red je toch zelf wel?
ZoZenn schreef:Jongens, volgens mij heb ik nu toch een beetje geluk..
Ik heb iemand gevonden die níet te zwaar is, vaak genoeg wil komen én geen probleem heeft met het uitmesten. Ze is een paar keer geweest en ze kan nog fatsoenlijk rijden ook! Ik ben een aantal keer samen met haar heen geweest en ze vroeg zelfs eens of ze eerder heen mocht om alvast uit te mesten. Ik schrok bijna. Ze lijkt het ook goed te kunnen vinden met mijn pony, dus hopen dat deze positiviteit zo blijft
ZoZenn schreef:Jongens, volgens mij heb ik nu toch een beetje geluk..
Ik heb iemand gevonden die níet te zwaar is, vaak genoeg wil komen én geen probleem heeft met het uitmesten. Ze is een paar keer geweest en ze kan nog fatsoenlijk rijden ook! Ik ben een aantal keer samen met haar heen geweest en ze vroeg zelfs eens of ze eerder heen mocht om alvast uit te mesten. Ik schrok bijna. Ze lijkt het ook goed te kunnen vinden met mijn pony, dus hopen dat deze positiviteit zo blijft