Zo net keihard van Vera gepleurd. (sorry gevallen). Ik en Arrianne zaten zonder zadel op Vera, allemaal leuk en aardig, En enorme lol en opeens staat Vera stil, draait zich om haar as en neemt me toch een keiharde rengalop aan. Arrianne wilde zich omhoog trekken en sleurde me mee. Ik riep echt hard naar Ar dat ze zich moest laten vallen en hoopte dat ik nog op Vera kon blijven zitten. Wat niet lukte. Hield me dus tot het laatste moment vast, liet me zelfs een stukje mee sleuren in de hoop haar te stoppen en toen liet ik los. En waar kwam ik terecht?? Uiteraard voor het paard. Paard tikt mijn bovenbeen aan en daar kan ik met pijn en moeite nog net op lopen. Zal ook een mega blauwe plek worden en zal een paar dagen met veel pijn gaan lopen. Waar ze van schrok weten we niet, opeens ging die knop om. Wel kwam er een oud stel op de fiets aan en de meneer ging Vera helemaal kalmeren waardoor ze vanuit galop meteen stil stond bij de meneer. Heb Ar erop afgestuurd totdat ik dacht dat ik wel op kon staan. En de meneer heel erg bedankt voor zij moedige daad, want menig ander 'oudje' zou er drie meter voor opzij gaan.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik zei tegen mijn vriendin dat ik behoefte had aan wat mannelijke liefde. Me vriendin kende een leuke jongen en heeft die zo ongeveer aan mij "gekoppeld". En hij is echt heel leuk
Ik hoop dat mn horoscoop van de Cosmo girl uitkomt. Staat dat ik in het begin van oktober hevig verliefd ga worden Nja.. ik hoop maar niet te veel Zal ook wel niet gebeuren..
Kreeft: Je kunt de eerste dagen van de maand met iemand in contact komen die je het gevoel heeft dat je hem al langer kent. Het kan om een nieuwe vriendin gaan, maar het zal ook een Lover kunnen zijn, en dan wordt het heel heftig, de aantrekkingskracht is zo overweldigend dat je andere zaken even op een laag pitje moet zetten Dat is dus mijn horoscoop Al geloof ik totaal niet in die dingen
Tweelingen: Je neemt het leven momenteel erg serieus, daardoor kun je plotseling ingrijpende beslissingen nemen, ookal ben je bang voor de gevolgen. (Dus gewoon nummer vragen pat ) Diep in je hart weet je wat er nodig is voor een betere toekomst. Soms ben je het een beetje zat om je zo alleen te voelen, zet je gedachten eens op papier, op die manier krijg je meer inzicht. Wees trouwens niet bang om hulp te vragen aan vriendinnen, daar zijn ze toch voor. Met je gezondheid zit het helemaal goed.