Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xSCWx schreef:Verzorgster mailde me vanavond... Luna heeft 2x gericht getrapt (niet geraakt gelukkig) toen ze haar opjaagde in de bak. Schrok er wel erg van, heb gezegd dat ze alleen nog mag wandelen aangezien ik geen zin heb in ongelukken...
Hierna dus geen verzorgsters meer, is voor mij echt klaar nu.
[***] schreef:Is ook een optieMaarja, dan moet je altijd voor een standby-persoon zorgen, hoeveel mensen gaan dat willen doen?
Tigra schreef:ik denk zeker dat je dat in je advertentie moet zetten. Persoonlijk denk ik voor jouw dat de meest ideale plaats is om bij iemand aan huis bv terecht te komen die eigenlijk alles zelf doet maar een helpende hand wel kan gebruiken maar niet noodzakelijk is en dus ook qua werk voor het paard, mag maar moet niet.
Sylvia_B schreef:[***] schreef:Is ook een optieMaarja, dan moet je altijd voor een standby-persoon zorgen, hoeveel mensen gaan dat willen doen?
Ik heb altijd mijn man als stand-by, die kan verzorgen, niet longeren of rijden.... door schade en schande wijs geworden.
Alleen als mijn man afwezig is zou ik een probleem hebben maar dan zijn er wel meer mensen waar ik voor een keer een beroep op kan doen.Tigra schreef:ik denk zeker dat je dat in je advertentie moet zetten. Persoonlijk denk ik voor jouw dat de meest ideale plaats is om bij iemand aan huis bv terecht te komen die eigenlijk alles zelf doet maar een helpende hand wel kan gebruiken maar niet noodzakelijk is en dus ook qua werk voor het paard, mag maar moet niet.
Dat is dus precies zoals ik het bedoel, pony's staan hier dus aan huis.
[***] schreef:Ik denk als je het zo aangeeft zoals hier, dat je zelfs als je je niet goed voelt (tenzij heel erg natuurlijk) je toch wel even kan gaan voeren dat het allemaal al niet zo'n probleem is. Belangrijkste is toch dat de dieren hun eten krijgen en een aai over hun bol, het rijden en dergelijke is vaak toch van minder belang (of hier is dat toch zo)
Sylvia_B schreef:Jawel, maar die eisen lijst heb ik eigenlijk ook, of bedoel je dat ook...
Overigens het is bij mij gratis, maar zelfs dat werkt niet.
Tilburg is voor veel mensen/kinderen dan weer te ver om naar hier te fietsen, ongeveer 5 km.
Serendip90 schreef:Ik vind het voor de "zoekende' logisch om eisen te stellen.. Maar als je al leest dat iemand per se wil rijden etc. dan knap ik daar al een beetje op af(ben dan meteen bang dat er alleen gereden wordt, snel een borsteltje erover en weer weg
) Of die "het liefst een fjord of een haflinger"... En het mag niet te ver weg zijn... Maar ik vind 5km niet ver? (tot 10 km is het op de fiets goed te doen? heb voor mijn paardje een tijdje 15 km moeten doen :p ging ook gewoon)
Sylvia_B schreef:Serendip90 schreef:Ik vind het voor de "zoekende' logisch om eisen te stellen.. Maar als je al leest dat iemand per se wil rijden etc. dan knap ik daar al een beetje op af(ben dan meteen bang dat er alleen gereden wordt, snel een borsteltje erover en weer weg
) Of die "het liefst een fjord of een haflinger"... En het mag niet te ver weg zijn... Maar ik vind 5km niet ver? (tot 10 km is het op de fiets goed te doen? heb voor mijn paardje een tijdje 15 km moeten doen :p ging ook gewoon)
Ik heb een tijdje zelfs 20 km gefietst door weer en wind, maar ik geloof dat dat tegenwoordig anders ligt.
Ik vind het zeker niet ver en er is ook een bus verbinding dus dat zou ook een optie zijn.
Ik zoek nu heel duidelijk iemand die niet perse wil rijden om dezelfde reden die jij nu aangeeft.
Serendip90 schreef:Maar als je nu op marktplaats kijkt, zie je ook een stuk minder advertenties dan jaren geleden? En het erge is nog wel dat als er al een advertentie staat er een hele eisenlijst is? :p