(45 minuten fietsen was voor mezelf ook de max hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
eveliienxx schreef:Zoek schreef:Hou er rekening mee dat manegepony's rijden wel iets anders is dan prive paarden/pony's rijden!
Klopt, maar het alleen al op basis van hoelang je rijdt zeggen ; nee niet goed genoeg, vind ik toch altijd een beetje snel afgedaan
Zoek schreef:Dat is waar maar als wij eigenaren horen "oo maar ik kan pony's inrijden" en je hebt alleen maar manege ervaring schrikt het ons af en laten we ze niet komen omdat we bang zijn dat ze ons prive paard wel even laat weten hoe het moet....maar "echt" leren rijden doe je pas op een prive paard. Veel meiden vergissen zich daar in!
Emmavhx schreef:Ik kan er ook écht niet tegen als mensen niks laten horen!
Ik snap dat mensen het misschien druk hebben, maar je kan toch even de tijd nemen ;p
ElizeVdS schreef:Ik wilde al bijna in dit topic reageren. Ik reed een paard bij voor een vriendin van me, maar aangezien zij in een andere tak van sport verder gaat en ik dressuurruiter in hart en nieren ben, ben ik op zoek gegaan naar iets nieuws. Was al helemaal bang dat ik weer opnieuw moest zoeken.. dus maar op facebook gepost dat ik op zoek was en kreeg dezelfde dag twee aangeboden! Waarvan ik vandaag ben wezen kijken, letterlijk een dag geen bijrijdpaard gehad dus!
Nou helpt het wel dat dit op dezelfde stal is en mensen me kennen en weten hoe ik rijd (niet onwijs supergoed, maar wel netjes gewoon).
Ik zie hier boven al een paard aangeboden in Schipluiden maar weet er in die omgeving nog een (voor een ervaren, niet angstig persoon).
rw10 schreef:Emmavhx schreef:Ik kan er ook écht niet tegen als mensen niks laten horen!
Ik snap dat mensen het misschien druk hebben, maar je kan toch even de tijd nemen ;p
Precies! En als zij even 5 minuutjes de tijd nemen om mij terug te mailen en nog een uurtje voor een ontmoeting, zullen zij voortaan 2 dagen per week meer tijd hebben
xZiva_ schreef:rw10 schreef:Net reactie gehad van eigenaresse van het paard waarop ik had gereageerd. Helaas zoeken ze iemand van minimaal 25 jaar die ook minimaal op L niveau dressuur rijdt.
waarom 25?
vind dat een best wel oude leeftijd eerlijk gezegdik vind dat je vanaf 20 even volwassen bent als 25