Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hhilde schreef:maaikiemike schreef:@Hilde: zat ff te spieken in je profiel, maar je hebt gewoon een echt pippi paard! (of is dat beledigend? Niet zo bedoeld, vind ze er geweldig uitzien!).
Haha, ja, leuk hè?En we hebben nog een merrie en een hengst met stippen
En twee fewspot hengsten van hetzelfde ras!
maaikiemike schreef:Lijkt me geweldig om elke dag te zien! Kan ook echt genieten van de aanblik van mijn paard, maar hou toch wel van het iets 'anders'.
Kan je ze niet verplaatsen? Lijkt me geweldig om mee te rijden! (behalve met een kater..)
Naborah schreef:Jammer Kandor!
Ik had eens op vrijdagavond een afspraak staan om te komen kijken en rijden, krijg ik 's ochtends een sms: 'Hoeft niet meer, we hebben iemand.' Dan voel je je ook behoorlijk k*t.
Of ergens komen, sms, verkeerde nummer blijken te hebben. Al is dat gelukkig goedgekomen.
Zet in je onderschrift dat je een paardje zoekt (met bv. link naar je advertentie op marktplaats of de boktmarkt), dan trek je een veel groter 'publiek'!
Naborah schreef:Ik had eens op vrijdagavond een afspraak staan om te komen kijken en rijden, krijg ik 's ochtends een sms: 'Hoeft niet meer, we hebben iemand.' Dan voel je je ook behoorlijk k*t.