Ben bang dat het niet door gaat. Ze vraagt een bijdrage van 50 per maand, en dan kom ik niet meer uit met de vaste lasten. Heb gevraagd of ik eventueel zou kunnen betalen met werk op stal.
Hoop dat het nog wat word! Heb dat probleem ook, heb nu nog niet eens meer een advertentie op MP omdat ik niet meer zeker weet of ik nog wel een andermans paard wil verzorgen. Wil het opzich nog wel maar heb nooit echt geluk gehad en ben nogal vaak teleurgesteld.. Hoop ook dat ik een eigen paardje kan onderhouden als ik mijn rijbewijs heb en een andere baan..
Gaat helaas niet door eigenaresse had het geld nodig , maar ik heb een tip gekregen dat ze nog een andere bokker kende die nog iemand zocht. Dus daar ga ik zo even een pb'tje naar sturen Heb haar ook aangeboden als ik nog iemand wist haar het te laten weten
@lieszje: komt wel goed , heb je ook nog een advertentie op bokt staan?
Nee niet meer.. Had ik wel, paar reacties gehad maar hoorde van de meeste niks meer. Of achteraf toch maar niet, 2 keer een verzorgpaard gekregen waarvan er 1 na een maand opeens was verkocht en de ander zou ik gaan doen en ook opeens toch maar niet.. Kan gebeuren maar bij de laatste deden we alles via de telefoon, toen ik het opeens niet meer mocht doen kreeg ik een mail. Leg het dan even uit via de telefoon via mail staat nogal raar. Ben ook maar 1 keer met haar meegeweest, toen was ze heel erg aardig en vroeg ook wanneer ik weer mee kon.
Ik had opeens niet genoeg ervaring.. Maar ik heb niet te horen gekregen of dat voor de verzorging was of met het rijden. Verzorging zou ik gek vinden, heb 4 jaar een merrie gedaan die aan het begin nogal moeilijk was. Rijden begrijp ik wel maar heb ik van te voren gezegd (en dat ik graag wilde lessen zou ik ook gaan doen op haar paard). Rij al vanaf mijn vijftiende niet meer omdat het toen te duur werd, dus moest het rijden weer oppakken en wist ze ook.
Met het paard heb ik vrijwel niks gedaan. Mocht er even op stappen (bak was te hard) en het tweede rondje schoot ze ervandoor (maar ben wel blijven zitten ). Daarna ben ik er vanaf gegaan omdat ik geen cap op had en ik eigenlijk nooit zonder cap rij.
Dat vond ik nou ook Zeg dan gewoon van ik denk er over na of ik heb er geen goed gevoel bij. En bel dan inplaats van zo'n mailtje, komt toch even beter over..
Deri
Geplaatst: 17-02-10 21:47
Idd Ik zat net te kijken bij de advertenties, hoelang doe je erover om richting uthrecht te komen? zag nml dat iemand in houten nog een bijrijder zoekt
Met de trein een halfuur En daarnaast moet ik eerst nog 10 km fietsen of op de bejaarde brommer Ga binnenkort aan mijn rijbewijs beginnen dan kan ik wat verder dan huis xD Iemand redelijk in de buurt zocht ook nog iemand (richting schiphol). Jammer genoeg niet op de brommer te doen, dat klonk wel erg leuk en ze wilde geen bijdrage
Ik had eerst hetzelfde probleem hoor Niet echt goede ervaringen met verzorgpony's Maar nu heb ik echt een super adresje ! Dus het kan allemaal goed komen..
iemand tips waar je een goedkoop dressuurzadel kan vinden? en wat voor zadel fijn is?
Ik heb een leuk beestje aangeboden gekregen, maar de eigenaar wil graag dat je een eigen zadel aanschaft :/ iedereen die daar bij wil rijden moet een eigen zadel kopen, en als hij er een zou kopen voor mij vond hij dat niet eerlijk tegenover de anderen
Ik vind de winteczadels altijd fijn. Vind het wel heel raar dat iedereen die op zijn pony rijdt een eigen zadel moet kopen. Kan er niet gewoon 1 komen die echt goed past en waar iedereen op kan rijden? Nouja, ik zal zulke mensen toch niet begrijpen.
Stond bij dat het vorige meisje haar zadel weer mee genomen heeft Eigenaar wou me eerst zien rijden voor er wat gekocht word (logisch) Maar beestje staat momenteel kreupel, dus ik wacht even