ach dat heb ik gelukkig nooit, wel haat ik het als ik een tussenuur heb en dan alleen ben omdat iedereen les heeft... mjah dat heeft iedereen wel denk ik.
met pompano gaat het goed ze begint allemaal appels te krijgen. en ze loopt al weer iets regelmatiger, en de nieuwe hoefijzers doet ze het goed mee in stap en draf verruimt ze al heel veel meer met mij daaintegen; ik ben in de war en ik voel me er poedersuiker bij.
Whahaha net trg van de paarden Nou gaat goed met zehoor Winona was heel erg aant klote... we gingen ff kijken hoe ze zou draven... nou longeerlijn aan dat bit en klote dat ze deed naja daarna liep ze dus weer lekker kreupel... Eigenschuld Winoontje ging hard Met mij gaat ook super Ben al zo iets van bijna 38 uur wakker maare verder gaat alles prima Morgen filmpjekijken bij vrienden met vriendin Jaaaaa Die gozers zijn dus iets van plan Ik weet alleen dat we POTC2 gaan kijken
Sterkte dermee Olymp Mooie foto's! Melis, ook sterkte Fijn dat Pompano alweer wat regelmatiger loopt Rafaela! Stom dat Winoon kreupel is Mies Veel plezier morge
Doeg Melis Patty; Ze is vandaag precies een week kreupel... Dus had ook niet verwacht dat het al over zou zijn... maar we waren benieuwd hoe ze zou draven, want stappen ging dus heel erg goed...