Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meliaforever schreef:Even tussendoor ier, vind wel dat je te groot bent voor die pony
Ier schreef:Meliaforever schreef:Even tussendoor ier, vind wel dat je te groot bent voor die pony
Klopt ook,
als je naar het topic in mn onderschrift kijkt. Zie je ook dat ik dat zelf ook vind,
het was ook eigenlijk de bedoeling om alleen foto's te maken, maar ik kon het even niet laten
En ze heeft verder geen last van mij, want ze was lekker ontspannen.
Meliaforever schreef:Alsnog..
Ier schreef:Anora schreef:Haha, je laat me lachen
Zie ik in jou profiel even een foto met je hand op je bovenbeen. En maar commentaar geven op anderen
En ja dat is vast een momentopname, maar dat zijn mijn foto's evengoed.
poedersuiker met rond lopen? Laat jij je knol met zijn hoofd hoog in de lucht lopen? Dan is er
al helemaal geen ontspanning meer, dan wil ze hard hard hard en drukt ze haar rug uit, zoals ik dus al zei.
Je zegt zelf: vragen en als ze komt ontspannen. Tink is er zo dus dan werk ik heus wel aan die ontspanning,
maar Tink vind het moeilijk om los te laten, dat is nu ook wel duidelijk hè.
Klopt, maar deze foto is dan ook al van enkele maanden geleden
En ondertussen na een aantal lessen, is er al een hoop veranderd..
Dit geeft nl. een heel ander beeld van 'mijn rijden':
http://i113.photobucket.com/albums/n212 ... border.jpg
Natuurlijk, het is een andere pony.. Maar ook deze is niet zo makkelijk en tevens de eerste keer dat ik er echt op reed..
Ja, ik laat m dan gerust met de kop omhoog lopen. Liever daar en geen ontspanning..
Dan rond en geen ontspanning. Op deze manier drukt je paard ook gewoon z'n rug weg
en het maakt zich alleen maar sterker en sterker..
Ja inderdaad, vragen. Maar dat betekend niet vasthouden en wanneer je vraagt zal ze ook niet gedwongen worden en heb je geen spanning.
Ik zou als ik jou was maar eens gewoon les gaan nemen.. ipv een beetje zelf alles proberen,
En het is een beetje jammer dat je meteen zo in de verdediging schiet,
maar goed.. dat moet je zelf maar weten.
Ier schreef:Het verschil tussen Liza en mij is ook dat Viane 5 maanden had stil gestaan en ik aan haar moest wennen, want met Lonan had ik dit weer niet..
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PAKVLSRZ
Anora schreef:Laat ik me maar inhouden over mijn kritiekpuntjes van jou foto he.
Meliaforever schreef:Lengte maakt wel degelijk wat uit en niet alleen de zwaarte.
Paardje wilt misschien wel voor je werken en dan laten ze meestal niet zien dat ze last van een reus op hun rug hebben.
Anora schreef:Als je dat al weet hoef ik het niet nog eens te vertellen toch
Meliaforever schreef:Dan ben ik de enigste die niet mee loopt met de rest van bokt
Ik zeg alleen dat ík jou te groot vind voor dat paardje.
Anora schreef:Waarom zou ik er uberhaupt commentaar op leveren, je zat toch maar één keer op die pony? Dan heb je daar ook niks aan
Bovendien heb ik niet zo veel zin in een discussie.
Annn schreef:Sfeertje hier he