nou met 4 uur leren op 50 woorden haal ik met moeite een 6.5 .. als je dan een heel boek moet leren.. daar 7 uur over doet.. dan heb ik een 5.8 .. en dan had ik 1 slechter cijfer.. maar die telt maar 1 keer.. en dan nog een goed cijfer (9.3) die telt 2 keer.. en dan sta ik een 5 gemiddeld ?
Ier, gefeliciteerd dat je over bent naar 5vwo. Goed gedaan, joh!
Ik ben beter in Talen, dat kan ik best goed & vind ik ook ontzettend leuk om te doen. Wiskunde en BHK (boekhouden) daarintegen heb ik totáál geen kaas van gevreten. Laat ik daar maar over zwijgen, hihi!
Wil later heel graag leerkracht Engels worden. Wat is dát een geweldig vak, zeg!
Kreeg gisteravond een lief mailtje van de eigenaresse van mn verzorgpaardjes. Ze had het erg gezellig gevonden zondag, en volgens haar waren we nog lang niet uitgekletst, hihi! Ze vroeg of ik vandaag ietsje eerder kon komen, konden we nog gezellig over paardjes kletsen enzo.
Vond ik op zich wel lief van dr.
Dus nu ga ik straks om 3 uur naar de paarden. Hopelijk blijft 't droog, maar ik betwijfel het..
Laatst bijgewerkt door LieveLotje op 03-07-07 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt
ehm .. nee zit er ook niet daarom wil dat ook niet lukken hoe leer ik? met een een of ander programma dat zo sloom is als de *&*%*()$ dus zo kom ik op die lange leeruren uit