Ja, als het goed gaat is het ook supermooi! Iedereen in hetzelfde pak, dezelfde knotten, alles hetzelfde Maar wij zijn 2 jaar geleden begonnen, en je hebt 1x per jaar NK. We hebben nu dus 1x een NK gereden, dat was dus de eerste keer en dan moet je beginnen in de E-poule. En als je dan hoog genoeg geëindigd bent mag je door naar de volgende poule. 13 mei zijn we weer aan de beurt, dit keer in de D-poule
Het staat vast. Mijn verslga mag in krant voor . En ik heb nu ook meer verantwoordelijkheid gekregen. Aangezien er een redacteur weggaat moeten de mensen in de omgeving de kranten opvangen. Eerst deed ik de redacteuren meehelpen met kopijverwerking. Nu echter ben ik verantwoordelijk voor de Delta Hoogvliet. Vooral moet ik veel kopij verwerken, zorgen dat de fotograven ergens heen gaan en dat er genoeg kopij is. Ook de opmaak moet ik doen, maar daarbij word ik geholpen door andere mensen totdat ik het volledig onder de knie heb. De druk gaat er dus op, en opzich ben ik er wel blij mee. De verveel momenten zullen nu idg veel minder zijn.
Een hoop verandering, maar nu krijg ik te maken met het echte werk van een redacteur wat erg leuk is natuurlijk