Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Laus alweer slaapie doen?
Pattypaard schreef:Pattypaard schreef:Ow over de opening he.. Als ik nog lang geen internet heb kan denk ik beter diegene die ik na mij wou kiezen de volgende openen denk ik.. Want zo kan ik ook niets doenDiegene weet zelf wie ik bedoel
... Ut ziet der naar uit dat ik nog een hele tijd niet op internet kan komen.
Daarom zou ik graag willen dat Robin het volgende topic opend en dat die wat daarna komt ik dan doe, als ik dan weer op internet kan.
Als jullie het hiermee eens zijn natuurlijk.
Miiessy schreef:HoiiHoii
Ik kan mn mentrix wel schieten![]()
had een gesprekje met dr, gaat ze zeggen: Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in je,.. Slaat egt nergens op, dus ik vet boos naar huis gegaan, vraagt me mawat er is dus ik zeg dat, mn ma egt boos de school gebelt bla bla bla, en nu is het afwachten tot we trg gebeld worden,..
Tuurlijk zit hier ook weer een verleden aanvast maar kan hier egt zoo boos om worden om gewoon iets te zeggen wat eigenlijk nergens op slaat, want ze zei alleen maar dat ze geen vertrouwen meer in me had en niet eens waarom![]()
(mensen zullen ook wel weer denkn pff wat een zeikmens, maar moethet gewoon ff van me af schrijven)