Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renee_S schreef:Meeste ruiters die eindelijk eem verzorgpony gevonden hebben zijn de eerste (paar) keer ook kei zenuwachtig. Kun je ze inderdaad beter aan de pony en jij aan haar etc laten wennen, beetje band opbouwen en dan pas rijden.
Moet je nagaan hoe een verzorgstertje zich voelt ,, eerste keer er op als boze eigenaar langs de bakrand staat te oordelen, denk dat niemand dan nog ontspannen rijdt haha ^^
kesha1 schreef:dit is zo poedersuiker :/
omdat ik naar de middelbare ging wist ik ik kan me verzorgpaard niet 5x in de week rijden dat kost me gewoonweg te veel tijd, dus ik kende een meisje die 11 is die heb ik 2x meegenomen naar de pony. We hebben met de eigenaar afgesproken : omdat S te weinig tijd heeft doe jij haar. maar ik zou wel blijven verzorgen. nu heb ik alleen tijd in het weekend maar Ik heb volgensmij de verkeerde keuze gemaakt: Kind zet er iemand op die de pony niet aankan, Legt er zonder overleg een zadel op(welke niet pastte, en zadel van de pony pastte niet meer dus nu gaan we gewoon andere dingen doen). Ze ownt hem zegmaar en ik ben 13 en zonder mij had ze nu helemaal geen VP gehad. maar Het zou egoistisch van mezelf zijn om haar eruit te trappen. Want dit paard is zowiezo te dik (we werken eraan) en zodra je hem niet traint ben je al helemaal ver van huis. Maar ik heb me vergist in dit meisje, die moeder die denkt dat haar dochter alles heeft gedaan terwijl het een kwestie van oppakken was, nu wil ik jullie tips? wat doen?? eruit/Regels maken,Verdragen/met de eigenaar over hebben?? ojah die moeder die vertelt heel veel tegen de eigenaar dus hij hoort natuurlijk alleen Haar kant en ik denk dat ik ook een beetje het bijna geen huiswerk en zeeën van tijd mis
kesha1 schreef:ik meld alle dingen die ik nieuw doe -oke ik vraag het eigenlijk.
eigenaar mest alleen uit, doet als ik nie kom de waterbakken en de hoefsmid.
de rest moet ik zelf regelen, ik heb een bak tot beschikking, eigenaa vond het altijd leuk dat ik zoveel voor paardenlief overheb.
vanavond afspraak met de eigenaar over de andere verzorgster