Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:38

Ik denk dat je er wel verstandig aan doet om het even bij een moderator van markt zaken te melden of de advertentie te melden aan een andere moderator :j Lijkt me niet dat dit de bedoeling is natuurlijk van de boktmarkt.

Wel balen dat je er dus op die manier in de maling bent genomen.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:05

Inderdaad! Zeker als je je erop verheugd had.

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:41

Ik had er gisteravond geen tijd meer voor, maar ik zou jullie nog even laten weten hoe het proefrijden gegaan was. Goed nieuws ik kan mijn zoektocht stoppen, ik heb een hele lieve bijrijdpoownie gevonden :D. Het was even spannend of ik erop zou passen, maar het plaatje passte gelukkig precies. Meteen les gekregen van haar & al meer geleerd dan de 10jaar manege, echt super. Heel duidelijke tips/oefeningen meegekregen om de pony te helpen met wat ze nog moeilijk vind, zodat ik ook zelf verder aan de slag kan gaan haar verder door te rijden. Volgende week laat ze me de uitrij-routes zien lekker door het aangrenzende bos :). En dan te bedenken dat ik eerst niet wilde reageren omdat ik dacht dat ze een jonger ruitertje zocht, wat een geluk dat ik toch maar gereageerd heb :=. Hopelijk een win-win situatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:42

Wat super fijn dat het zo goed is gegaan! :D Heb je een foto? Ben nu wel heel benieuwd haha. Echt heel fijn voor je! Hoe lang zocht je al?

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:01

Na men Examens heb ik besloten een beetje te gaan rondneuzen. Wilde niet goed lukken & toen kwam deze kans opeens op men pad. Foto heb ik niet haha, maar het is een 7jarige bruinbonte c-pony van 1.30 met een ondeugend punky-hanekam kapsel. Ze is pas geleden 'verwaarloosd' ergens weggehaald, dus alles moest eraf. Maar het staat haar goed haha!

Ik heb nu wel echt óveral spierpijn, kan nieteens meer zitten _O-. Maar goed, het is ook wel weer wennen na een pauze van 1,5jaar dus dat was te verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:06

Leuk! En ook lekker snel zeg. :P Ik ben nu al zeker anderhalf jaar aan het zoeken, en hoop nu dan eindelijk wat gevonden te hebben. Maar we zullen zien. :P

Klinkt als een leuk paardje! Laat je binnenkort wel snel foto's zien?
Tja, dat had ik ook na mijn priveles na een maand niet rijden.... :')

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:36

Ik ben gevraagt om een shet in te rijden onder begeleiding als het goed gaat mag ik hem daarna misschien uitbrengen op wedstrijd!! Super blij nu naturlijk *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:37

Goh, ben je niet een beetje aan de grote kant voor een shetlander?

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:38

Het is een grote shet/a pony en er is nog niks zeker we gaan eerst kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:39

Goed dat je eerst gaat kijken, maar anders zou ik er zeker niet opgaan! :n Of je beleerd hem lekker voor de kar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:40

Hoe groot een shet kan worden weet ik wel, alleen die worden over het algemeen niet zo groot als een shetlander. :+ Vind het een beetje apart, ik pas met m'n 1.64 ook niet meer op een shetlander, ik vraag me ten zeerste af hoe je op 1.10 wilt passen. Maar het zal ongetwijfeld genoeg uitdaging bieden voor je, vast stukken leuker dan rondjes hobbelen.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:44

@chelle_dora naja we zien het wel ik ga eerst gewoon kijken en de eigenaresse weet wel wat goed is voor haar pony's zo niet naja pech

@deetjeeuh ja dat gaan we waarschijnlijk ook doen

Ik hou jullie nog wel op de hoogte :)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:40

Ik vraag me ook af of je nog wel op een shet past. Hoe groot ben je Lienieminie?

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:00

1,55/1,60 ik weet het niet ik ga gewoon kijken en zie wel wat er gaat gebeuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:07

Dan ben je echt wel veel te groot. Verder weten eigenaren niet altijd even goed wat goed is voor hun paard/pony. Meestal wel, maar als ze er iemand van jou lengte op laten rijden lijkt het me niet zo dat het een goed idee is. Daar zou ik zelf als persoon een stokje voor steken.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:08

Ja dat begrijp ik

Ik heb nog wel contact gehad met de eigenaresse mocht ik te groot sijn dan mag ik misschien mee op men wedstrijden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:49

Lieniemini, ik denk niet dat je op die shet/a pony gaat passen eerlijk gezegd. Maar oke, eerst gewoon even kijken, en als het niet kan ga je gewoon iets anders met hem/haar doen ;)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:57

@horselove helemaal gelijk ze heeft ook gezegt dat als ik er niet op pas ikwel gewoon mag longeren, grondwerk mag doen en stappen, poetsen etc.

Er is nkg een andere pony die erg angstig is en daar mag ik dan ook mee aan de slag (niet rijden matuurlijk) maar gewoon wat meer trainen, (schriktraining enzo)

En mennen natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:14

Jij hebt toch al Starlight? En je ging toch de verzorgpony van een vriendin rijden? En nu ga je ook nog een shet rijden (Wat mij een slecht idee lijkt) en nog een andere pony doen? Is dat niet veel? Ik vind van wel, heb mijn handen al vol aan m'n bijrijdpony in positieve zin. Maar goed, jouw keuze.

Leuk KimmeL!

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:29

ik ga zondag ook proefrijden, omdat ik gestopt ben met mn vorige bijrijdpony

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:40

Yezzi schreef:
Jij hebt toch al Starlight? En je ging toch de verzorgpony van een vriendin rijden? En nu ga je ook nog een shet rijden (Wat mij een slecht idee lijkt) en nog een andere pony doen? Is dat niet veel? Ik vind van wel, heb mijn handen al vol aan m'n bijrijdpony in positieve zin. Maar goed, jouw keuze.

Leuk KimmeL!

Ja ik heb starlight die verzorg ik een paar keer in de week (mag nog steeds niet rijden ivm ontsteking gaan we binnenkort waarschijnlijk wel weer oppakken)
Ik ging geen verzorgpony van mijn vriendin rijden (ik weet ook niet waar/wanneer ik dat heb gezegt
En die shet ga ik voorlopig alleen even kijken ik hoop idd dat ik kan rijden maar ik reken er niet op ivm lengte wat jullie ook zeggen. En ik hebvakantie dus ikzie het probleem niet echt haha (ik hou absoluut niet van vakantie's met niks doen ik wil altijd wat doen)

P.s. Starlight en die shet staan bij elkaar in de straat dus dat is we heel handig

@liesjeex super leuk!! Veel plezieren laat ons weten wat het word? Hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:43

Het klinkt een beetje alsof het je alleen maar om het rijden gaat. Juist als de pony ziek is kan je er zeker wat meer aandacht aan besteden! Je kan een heleboel andere leuke dingen doen. :) Of gewoon even knuffelen, poetsen etc. Dat is juist heerlijk om te doen. Wat als je vakantie is afgelopen? Ga je het dan nog redden? Je kan niet zomaar stoppen.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:44

Haha ja dat snapik ik ga ook 3-4 x in de week naar starlight

Laten we eerst kijken of het allemaal iets is :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:50

ik had van de week een vrouw een berichtje gestuurd en hadden wat heen en weer gestuurd nu nog geen antwoord terug gehad even afwachten

ik heb nog iemand een berichtje gestuurd en ben benieuwd of daar iets uit komt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:53

Mij klinkt het ook in de oren of het je alleen maar om het rijden gaat. In vrijwel elke post gaat het over het rijden.