Lijkt me niet dat dit de bedoeling is natuurlijk van de boktmarkt.Wel balen dat je er dus op die manier in de maling bent genomen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt me niet dat dit de bedoeling is natuurlijk van de boktmarkt.
. Het was even spannend of ik erop zou passen, maar het plaatje passte gelukkig precies. Meteen les gekregen van haar & al meer geleerd dan de 10jaar manege, echt super. Heel duidelijke tips/oefeningen meegekregen om de pony te helpen met wat ze nog moeilijk vind, zodat ik ook zelf verder aan de slag kan gaan haar verder door te rijden. Volgende week laat ze me de uitrij-routes zien lekker door het aangrenzende bos
. En dan te bedenken dat ik eerst niet wilde reageren omdat ik dacht dat ze een jonger ruitertje zocht, wat een geluk dat ik toch maar gereageerd heb
. Hopelijk een win-win situatie!
Heb je een foto? Ben nu wel heel benieuwd haha. Echt heel fijn voor je! Hoe lang zocht je al?
. Maar goed, het is ook wel weer wennen na een pauze van 1,5jaar dus dat was te verwachten.
Ik ben nu al zeker anderhalf jaar aan het zoeken, en hoop nu dan eindelijk wat gevonden te hebben. Maar we zullen zien. 
Vind het een beetje apart, ik pas met m'n 1.64 ook niet meer op een shetlander, ik vraag me ten zeerste af hoe je op 1.10 wilt passen. Maar het zal ongetwijfeld genoeg uitdaging bieden voor je, vast stukken leuker dan rondjes hobbelen.
Yezzi schreef:Jij hebt toch al Starlight? En je ging toch de verzorgpony van een vriendin rijden? En nu ga je ook nog een shet rijden (Wat mij een slecht idee lijkt) en nog een andere pony doen? Is dat niet veel? Ik vind van wel, heb mijn handen al vol aan m'n bijrijdpony in positieve zin. Maar goed, jouw keuze.
Leuk KimmeL!
Of gewoon even knuffelen, poetsen etc. Dat is juist heerlijk om te doen. Wat als je vakantie is afgelopen? Ga je het dan nog redden? Je kan niet zomaar stoppen.