Op maandag en vrijdag reed er iemand anders ook nog op Wim en Zam omdat ik niet redde om ze om de dag te doen zeg maar, dus toen hadden de eigenaren iemand van Stal Boukje erbij gehaalt en die reed ze dus op maandag en vrijdag. Zam. nu al 2,5 week niet meer omdat ze niet goed liep. Maar had ze vorige week maandag met een ander zadel gereden, Wim. was dus al helemaal van de rel toen. Ik woensdag erop, ging ie ook in het begin even weggalloperen enzo. Afgelopen vrijdag zou zij hem dus weer rijden, dus weer dat 'nieuwe' zadel (=dressuurzadel van Zam.) op, en het opstappen ging wel goed, totdat ze wilde gaan rijden, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurt was, maar hij knalde dus ook nog met zijn kop tegen haar hoofd en was ze wat dizzy. En ze flikkerde er dus nog af --> Naar ziekenhuis--> hersenschudding...
En ik weet dus zeker als ik erop ga, dat hij weer hetzelfde zal gaan doen, en ik heb dus weinig zin om bij het zelfde te belanden. Nu gaat hij dus naar Stal de Toekomst, en gaat Dirk Jan Vermons hem rijden etc. en daarna ik weer als het goed gaat...
Maar baal best wel, want het ging echt super totdat zij er eigenlijk op ging rijden, toen is hij gestresster geworden... En Zam. loopt ook nog niet goed, dus wordt waarschijnlijk pas weer als ik terug kom van vakantie dat ik haar kan rijden.
Maarjah...